Puch Zip RST loopt niet goed

Evileye

Well-Known Member
ik heb een zip rst toen hem kocht zei de verkoper, dat er een varioring en uitlaat begrenzer op zat.
Dus bij de test rit stotterde die een beetje veel rook maar hij had tijdje stilgestaan ( zei verkoper ) reed 45kmh toen thuis kwam alles na gekeken bleek dus geen begrenzer in te zitten

setup

50cc ( DENK IK )
vario ontgrenst
sito + ontgrenst
sproeier 75
rollen 7.5 en 5.5 geprobeerd

PROBLEEM:

als me scooter start moet ik hem paar minuten warm laten lopen zonder gas als ik gas geef bwuap en dood, als die dan eenmaal warm is kan ik rijden alleen trekt die super sloom op en na de 10a15 kmh gaat die overtoeren maken en hij gaat dan ook niet harder dan 40/45 kmh met moeite.

Heb het volgende geprobeerd

1 membraam vervangen deze stond open
2 sproeier 64 starten niet met nieuwe membraam
3 andere uitlaat sito +
4 drukveer wit malossi met dmp witte treken (1000rpm)
5 vario/vsnaar nagekeken op slip, vsnaar lag vrijstrak en met gas ging die helemaal tot einde van vario zelfde verhaal met koppeling die trok soepel naar binnen

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

uitlaat verstopt kan het probleem niet zijn het is een nieuwe uitlaat 1 week oud.

carb weet niet cker maar heb al een nieuwe 17,5 half liggen voor me dr70 ( die er op moet komen )

heb besloten om me blok te gaan reviseren
 
kijk je cilinder eens na, test de compressie eens. vriend van me had ook een zip type 3, helemaal ontgrenst, snel leovince touringetje, dat ding ging maar NET 45 kmh op geel kenteken terwijl hij goed afgesteld was. De zuigerveren waren echt compleet op, daar lag het probleem dus.
 
Back
Top