Puch wil niet starten

Fhaz

Puch Rules!
Hallo mensen,

Ik heb laatst een puch radical gekocht.

Ik ging er gisteren weer op rijden, maar toen viel ie opeens uit. Ik kan hem ook niet meer aan krijgen met kickstarten.Ik reed een zo'n 20km/h en hij stopte er mee.

Even later kon ik hem weer aan krijgen met de brandstof kraan dicht, maar toen de motor liep en ik hem open deed viel ie weer uit.
(BTW ik moest ook steeds een beetje gas geven om hem stationair te laten draaien zonder dat ie uit viel)

Weten jullie hoe ik dit probleem kan verhelpen? ik vind het echt vervelend, en ik heb weinig trek om dat ding weer voor zoveel euro's te laten nakijken bij een dealer.



Alvast bedankt!:rolleyes:
 
Advertisement - register to remove this

mja , wie weet wat er loos mee is , het is een puch , dus veel mag je er niet van verwachten gezien de leeftijd van die dingen..

het kan zijn dat gewoon je bougie oid kapot is , maar voor hetzelfde geld is je cilinder gewoon slecht oid..


en zoveel kosten onderdelen niet..

ik zou gewoon het blokje eronder weg halen , nieuwe lagers , keerringen , zuiger/cilinderspeling bekijken , nieuwe pakkingen en nieuwe contactpunten en condensator.

kost bijna niks maar je hebt wel een zo goed als nieuw blok mits de rest nog goed is.

puch is in de jaren veel mee geklooit.
 
Back
Top