puch vraagje

=ferdi=

Well-Known Member
Ik heb mijn puch nu in orde Cilinder was mee gereden en dat een zuiger in die half ingereden was (heb totaal blok gekocht en uitelkaar getrokken en netjes opgeknap).
Hep dus pas gereden ik reed dus een stukje reed fftjs 70 km/h (nog niet topsnelheid).
Ik liet dus het gas los omdat ik moest remmen en gaf weer gas gaf fftjs tegen druk (zo'n gevoel ong.) en sputelde 1 sec tegen en ging wweer gewoon normaal verder.
Is dit omdat ik de zuiger nog moet inrijdne of wat anders?

Setup
athena ajh
17,5 amal carb
airsal zuiger
std ontsteking eroplaten zetten en laten afstellen.
std kopeling
Rito krukas
tandwiel verhouding 16 45 verander ik van avond in 16 40 moest fftjes wachten op tand wiel.

Tweede vraag je

Ik heb een contact slot gehaald Universlen.
hoe moet je dat aan sluiten ?
Ik dacht zwarte draad pakken en een draad op het frame?

mvg ferdi
 
Advertisement - register to remove this

@ 2e vraag.

Het is idd de bedoeling dat er een kabel op je frame gaat.
De andere gaat naar je bobine. Die moet op het draadje die in je bobine gaat.

Suc6
 
@ 2e vraag.

Het is idd de bedoeling dat er een kabel op je frame gaat.
De andere gaat naar je bobine. Die moet op het draadje die in je bobine gaat.

Suc6
O oke als de motor loopt en de zwarte draad komt tegen het frame gaat die uit moet ik die hebben?
Thanx voor je reply

mvg ferdi
 
Amal is al een kut carburateur , dus dat is al niet geweldig , maar ik denk ook dat je sproeier afstelling een beetje rijk staat waardoor ie iets inhoud.

een puch zit vaak een zwart en geel draad op , in dit geval moet 1 kabel naar het contactslot en 1 naar het frame op een punt dat goed massa maakt , het beste is om deze aan een blokbout te maken met een kabeloogje..

maar kan ook aan je voorvork oid..
 
start hij wel goed?
ja in een keer

Amal is al een kut carburateur , dus dat is al niet geweldig , maar ik denk ook dat je sproeier afstelling een beetje rijk staat waardoor ie iets inhoud.

een puch zit vaak een zwart en geel draad op , in dit geval moet 1 kabel naar het contactslot en 1 naar het frame op een punt dat goed massa maakt , het beste is om deze aan een blokbout te maken met een kabeloogje..

maar kan ook aan je voorvork oid..

Van amal weet ik dat het kut is maar hy zat er ook maar bij geleverd :p.
Zal eens iet kleiner gaan in sproeier.
metcontact moet wel lukken .

dankje mvg ferdi:7
 
mja , je hebt de sets ook met Bing , die zijn al stukken beter.

je moet natuurlijk niet zomaar een kleinere sproeier erin gaan zetten ,eerst kijken wat de kleur is nadat je volgas hebt gereden..
 
dat amal een kut carb is hoeft niet te betekenen dat hij niet goed kan lopen. het ligt hoogst waarschijnlijk wel aan de carberateur, gewoon wat goochelen met lucht schroef gasnaald en sproeiers.
 
Back
Top