puch typhoon optrek probleem

nickyhaze

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb een probleempje met mij typhoon....

op een gegeven moment (volgas) lijkt mijn v-snaar heel even de slippen en dan trekt hij heel langzaam door.

Hoe kan dit?

Bij Voorbaat Dank,

Gr. Nicky Haze
 
Advertisement - register to remove this

dit is wel heel vaag omschreven..

is het wanneer je wegrijd? je al hard rijd? of je net op gang bent?
zakt hij in toeren als hij die dip krijgt?

wat is je afstelling + je onderdelen?
deed hij het altijd? of opeens?

hoeveel km heeft het spul gelopen?
 
Het is ongeveer halverwege....het lijkt dan of hij heel veel toeren maakt en dan ineens schiet je een stuk naar voren en gaat hij heel langzaam naar zn top (75)

Alleen varioring eruit en geen begrenzer in mn uitlaat. Voor de rest standaard.

er ziiten nu 6 grams rolletjes in.... met 9 gram rolletjes trok hij iets langzamer op maar gaf nog steeds die 'slip'.

T gebeurde gisteren ineens...ik had net mijn versleten rolletjes eruit gehaald om te kijken en ze er toen weer in gedaan...zonder verder iets te veranderen....toen gaf hij die slip al....
 
v-snaar versleten?
vario zitten geen groeven of doffe plekken op?

originele drukveer neem ik aaan..
misschien die eens veranderen voor een witte van malossi :)
 
Ik zat ook al te denken aan een andere drukveer...ik heb nu een blauwe drukveer gevonden.....ff uittesten dus..

Volgens mij zijn er geen groeven of doffe plekken (wat zou dat betekenen dan??)

Hoe kun je eigenlijk zien of je v-snaar aan vervanging toe is....??
 
hoeveel km heb je al gereden met die snaar?

en een blauwe drukveer is waarschijnljik te strak.. weet niet welk merk het is en jij waarschijnlijk ook niet ;)
anders haal je je originele veer eruit.. en zet je alle 2 de veren op de grond en ga je op alle 2 de veren tegelijk hangen, dan merk je vanzelf welke sterker is.. en als het TE veel scheelt hoeft je het al niet eens te proberen :)
 
idd in een bankschroef oid..
maar 1 slag losdraaien!! anders heb je hem op je bek hangen :D
daarna leg ik altijd de koppeling e.d. op de grond.. 1 voet op de koppeling + 1 hand .. dan druk je hem naar beneden en als het goed is kun je dan met je andere hand de platte moer losdraaien ..
let op: niet zomaar loslaten anders heb je hem alsnog tegen je bek :D
 
okee ik ga denk ik naar de dealer om eens te kijken of hij er een andere drukveer in wil zetten....of zou het nog iets anders kunnen zijn??

Ik heb de v-snaar inmiddels vervangen maar dit geeft geen verschil....
 
Back
Top