puch typhoon contactslot probs....

scootergek1986

speedfreak
heej,

iemand heeft een schroef in mijn contactslot geboord die is er al weer uit maar nu is me slot helemaal naar de klote hij staat nu ook op stuurslot .

iemand een idee hoe ik hem vant stuurslot afkrijg ???

ik d8 zelf aan uitboren of hetslot eruit trekken maar ik kom er niet uit iemand suggesties ??

thnx albvast

Advertisement - register to remove this

ben er gisteren een uur mee bezig geweest het slot is helemaal uitgeboord alleen komt de boor niet door het staal heene op het laatst .

we gaan zometeen met een slijptol aan de gang miss dat dat lukt.

scootergek1986 said:
ben er gisteren een uur mee bezig geweest het slot is helemaal uitgeboord alleen komt de boor niet door het staal heene op het laatst .

we gaan zometeen met een slijptol aan de gang miss dat dat lukt.

Haha nou waar heb je ons dan voor nodig ;)

een contacslot van typhoon kan er vrij simpel uit , beetje dom dat je gaat lopen slijpen terwijl het zo simpel is..

op de achterkant zit een stekker ,deze kan eraf door een splitpen eruit te trekken ,dan zie je de nok van het stuurslot al zitten , door het contactslot eruit te halen (op de goeie plek een gaatje boren) kun je m zo van stuurslot halen , als je nu gaat slijpen mol je het hele nokje en moet je de hele voorvork eruit hebben om dat nokje eruit te pakken ,ik heb ze overigens nog wel nieuw liggen , dus als je m molt ;)

mja , je kunt dus vrij simpel zonder te slijpen het slot eruit trekken en dan de nok verdraaien.

Back