Puch start niet na aansluiten verlichting

dzb9

New Member
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag de verlichting van mijn puch maxi aangesloten. Hierna startte hij echter niet meer. Hierna heb ik alles losgegooid, de bougie schoongemaakt en hij liep weer.

Ik heb toen de verlichting aangesloten wanneer de puch liep. Hij is toen niet uitgevallen en heb een stuk met verlichting gereden.

Daarna heb ik de puch uitgezet. Een uur later wilde ik hem weer starten en hij start weer niet!
Weet iemand hoe dit kan?

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag de verlichting van mijn puch maxi aangesloten. Hierna startte hij echter niet meer. Hierna heb ik alles losgegooid, de bougie schoongemaakt en hij liep weer.

Ik heb toen de verlichting aangesloten wanneer de puch liep. Hij is toen niet uitgevallen en heb een stuk met verlichting gereden.

Daarna heb ik de puch uitgezet. Een uur later wilde ik hem weer starten en hij start weer niet!
Weet iemand hoe dit kan?

Alvast bedankt!

Mijn vader had vroeger ook altijd puch maxi. Het kan zijn dat de verlichtingschakelaar op het stuur dat daar ook vaak het uitknopje van de ontsteking ook bij in zit. Het kan zijn dat in deze schakelaar ook iets niet goed zit.
 
Back
Top