puch NRG

Status
Not open for further replies.

groggy

Well-Known Member
Ik ben opzoek naar een goede Puch Nrg, extreme mc^2 of mc^3. Heb je er nog een staan reply dan ff met je prijs kilometertstand setup, snelheid enz.. en het liefst een pic.

Advertisement - register to remove this

Ik heb nog 1 staan, is standaard ding. Is 1 van de eerste MC2's, dus nog trommel achter. Ding heeft zo'n 7000km gedraaid. Ik was van plan em vet te maken, maar heb ik geen tijd en geld voor. Zit wel nieuwe ML50 band achter, MK schijf voor, RGD achterveer, vertanding is fefixt (tandwieltjes waren af, dus effe std 2e hands die wel goed was dr in gepleurd). Verder euhm... Kabelboom is vrij brak tot zeeer brak :P Zit behoorlijk in de knoei in ieder geval. Op dit moment ligtie nog steeds uit elkaar. Ik had er zelf effe een 4 race met bsg 2 js tuned onder met 19mm, maar sinds ik die parts verkocht heb heeftie niet meer inelkaar gezeten en dus niet meer gereden.

http://us.f1.yahoofs.com/users/f7757525/bc/My+Photos/Mijn+NRG.jpg?bcDvkn8A0dXjp_QX

Hier staat wel een foto :)

En kom aub niet met een bod van €200 ofzo aanzetten want alleen die nieuwe onderdelen zijn al meer waard...

Originally posted by anthonyb
waar woon je?

near groningen, maar afstand lijkt me voor de echten onder ons geen probleem :)

kar regelen en klaar

edit: overijssel is sowieso nieso ver

Originally posted by NastroAzzuro
Ik heb nog 1 staan, is standaard ding. Is 1 van de eerste MC2's, dus nog trommel achter. Ding heeft zo'n 7000km gedraaid. Ik was van plan em vet te maken, maar heb ik geen tijd en geld voor. Zit wel nieuwe ML50 band achter, MK schijf voor, RGD achterveer, vertanding is fefixt (tandwieltjes waren af, dus effe std 2e hands die wel goed was dr in gepleurd). Verder euhm... Kabelboom is vrij brak tot zeeer brak :P Zit behoorlijk in de knoei in ieder geval. Op dit moment ligtie nog steeds uit elkaar. Ik had er zelf effe een 4 race met bsg 2 js tuned onder met 19mm, maar sinds ik die parts verkocht heb heeftie niet meer inelkaar gezeten en dus niet meer gereden.

http://us.f1.yahoofs.com/users/f7757525/bc/My+Photos/Mijn+NRG.jpg?bcDvkn8A0dXjp_QX

Hier staat wel een foto :)

En kom aub niet met een bod van €200 ofzo aanzetten want alleen die nieuwe onderdelen zijn al meer waard...

je pagina doet het niet

Originally posted by NastroAzzuro

near groningen, maar afstand lijkt me voor de echten onder ons geen probleem :)

kar regelen en klaar

edit: overijssel is sowieso nieso ver

tja een echte ben k niet in elk geval nog niet.
ennuh k moet dan duss mn pa regelen :rolleyes:
maarja wat is het aantal km's dan ?
km/h ?
grtz
Anthonyb

Originally posted by anthonyb

tja een echte ben k niet in elk geval nog niet.
ennuh k moet dan duss mn pa regelen :rolleyes:
maarja wat is het aantal km's dan ?
km/h ?
grtz
Anthonyb

als ie weer inelkaar zit issie dus standaard ongerensd, zal dus een kilometer of 80 op teller zijn denk ik... 70 digi ofzo?

Status
Not open for further replies.
Back