Puch NRG MC2 '99 ZEER MOOI

Status
Not open for further replies.

Polinifreak

Well-Known Member
Tekoop zeer mooie NRG Mc2 uit 99.

is 100% eerlijk dus met aankoopbon, heeft nog geen 10.000 gelopen. Foto op aanvraag (ff mailen naar Polinifreak@hotmail.com) Er zit geen enkel krasje op deze scoot helaas 1 licht klein streepje links zijkap door mijn meissie die met naaldhakken achterop wou en de voetsteuntjes niet kon vinden :( (en ja dat heeft ze geweten!!) maar zoals ik al zie scooter is in uitmuntende staat!!! geen 2e zo netjes!!

inruil brom/schakel/scoot is bespreekbaar. Anders fl 2150,- en dat is niet duur!!! dat zal jij ook zeggen als je hem zag staan!!!

zit nu 2 weken een 70cc Polini Gietijzer onder en een Polini 4Race.

altijd TTS gebruikt!!!

Zien is kopen en verliefd worden

:P :P :P :P :P :P

telefoon: 06-13469543
email: Polinifreak@hotmail.com of
BMW325i17@hotmail.com

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Polinifreak
Niemand interresse?? ik kan toch niet te duur zijn?? het ding is gloednieuw!!??

Ruilen tegen een ZipSP die uitelkaar ligt ?

Ennuh de meeste mensen hier op het forum hebben al een scoot, die ze al leuk hebben opgevoerd of optisch hebben getuned... die zullen niet zo snel een andere scooter kopen. Als je de scooter echt wilt verkopen kun je het beter ergens anders proberen.

Wil jij ff je gore vieze bek houden vuile kankerlijer!!! Dat stuk over die koppeling is gesloten mocht jij het daar niet mee eens zijn kom je maar ff klappen incasseren!!! Kloothomo.

Hou er niet van als mensen mij onterecht beedigen!!

RUUD BAN HEM!!! !!!!!!!!!!!!:( :mad: :mad: :(

Wil jij ff je gore vieze bek houden vuile kankerlijer!!! Dat stuk over die koppeling is gesloten mocht jij het daar niet mee eens zijn kom je maar ff klappen incasseren!!! Kloothomo.

HO HO HO, ik ben het helemaal met hem eens, dat ik me wel 2x zou bedenken voordat ik iets bij jou zal kopen....maargoed iedereen verdient een 2de kans.....

excuseert u mij voor het offtopic maar dit moest ff gezegt worden....

Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken. ik vind het onvoorstelbaar. voel me nu net zo als je geflitst word met 160km/h op snelweg om 3 uur snachts!! totale irritatie om het feit dat het nergens op slaat!!

whooow sorry hoor ik wist niet dat je het zo op zou vatten, ik bedoelde het niet zo hoor, ik haf mijn bek ook maar moeten houden

sorry

Status
Not open for further replies.
Back