puch maxi opvoeren

puchmaxibram

Well-Known Member
hallo allemaal ik heb sinds een paar dagen een puch maxi

nu wil ik heb opvoeren ik weet niet veel van een puch af maar dat wil ik nu ook leren hij hoeft alleen 60 te lopen harder hoeft niet.
het is een 50 cc en voor de rest is alles origineel ik wil er niet te veel geld voor uitgeven ik wil graag wat tips

bij voorbaat bedankt
 
Advertisement - register to remove this

We kunnen de boel wel een beetje nieuw leven inblazen.
Ik heb vroeger 3 puchjes gehad.
Een zwarte Maxi S, een blauwe S, en een rode Rider Macho.
Waren leuke dingen, maar moeilijk op te voeren zonder grotere cilinder.
Niet genoeg kracht uit 50CC.
Sproeier ietsje groter en het pijpje uit het luchtfilter halen. Dat was het wel zo'n beetje.
Heeft er iemand anders nog wat te liegen?
 
Dit werkt beter dan een grotere sproeier, kost ook wat meer maar dan heb je ook wat :

 
Met een snelle 50 denk Polini en 17mm carb haalde ik rond de 65 op een puch maxi.
Ik twijfel of ik er toen al andere vertanding had.... of dat ik die pas bij de 70cc heb gedaan.

Luchtfilter was eigen gemaakt. 2 van die ronde originele filters uit het org. luchtfilter huis gesloopt en daarvan iets eigen gemaakt.

Moest hem toen verkopen van mijn moeder, omdat ik haar op een 80 weg inhaalde over het fietspad:coldsweat: Als 16 jarige denk je nog niet zo goed na. Dacht toen dat het wel grappig zou zijn, toen ik haar in de auto zag rijden, om haar in te halen. Altijd spijt van die beslissing gehad!
 
zündapp krukas erin, wordt de slag langer (dan ook andere, kortere zuiger denk ik wel) zo creëerde een leerling fietsenmaker bij mijn lokale fietsenmaker een 60 cc lange slag zonder van cilinder te wisselen.. de politie die 'm uit elkaar haalde vonden geen bewijs waarom hij met z'n city 25 toch 65 reed?
 
Back
Top