puch maxi in de SOBW

SSR Lycorda

.GC only.
LOL,kijk nu op NL1, zon meneertje wil bij de SOBW rijden met zn puch maxi ( dus gwoon tusse alle zipjes etc:| )

en is nu naar rijdende rechter gestapt:D

egt gwoon te erg
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Lycorda
LOL,kijk nu op NL1, zon meneertje wil bij de SOBW rijden met zn puch maxi ( dus gwoon tusse alle zipjes etc:| )
de enige keer dat een automaat tussen zipjes zou rijden is op een 4-uurs race als dat ding dan de 85km/u zou halen...
Het ging dus over de sportklasse.

was echt een loos gebeure
 
Originally posted by Arne
Gast is wel een echte rechter.

Gast is geen echte rechter, hij is in zijn eentje een soort college of arbitrage.(advies)
Alle 2 de partijen die daar aan meedoen moeten een papiertje tekenen dat ze zijn uitspraak dan vast staat voor die zaak.
 
zekerz loos. Wil die dat kind van 11 op een puch met een gare chrome achterbrug en proma uitlaatje tussen gasten van 20 met schakelbrommers laten rijden. Kan je nog beter van een flat afspringen |(
 
Ik heb het ook gezien. Als je keek hoe dat kind reed geef ik de rechter volledig gelijk dat hij niet mee mocht rijden. Die zeurder is trouwens de man van protuning.biz 8P

Originally posted by dani
de enige keer dat een automaat tussen zipjes zou rijden is op een 4-uurs race als dat ding dan de 85km/u zou halen...
Het ging dus over de sportklasse.

was echt een loos gebeure

Haha , ik vond het puchje nou ook niet echt bijzonder lopen (al is dat natuurlijk moeilijk in te schatten , volgens mij gaf hij nieteens volgas 8P ). Opzich zouden die normale maxi's op lange circuits toch wel redelijk mee moeten kunnen komen of niet? (naja iig een sneller rijdend opstakel)
 
ook dat commentaar : we hebben er al veel geld in gestopt!

heeft net 200 euro in die maxi gestopt volgens mij, zou eigenlijk s egt mee moete doen dan zou pappie toch een gat in zn portomonee voelen;)

maar ok:D vond t wel lache:P altijd komisch als zon dinge op tv komen

-Lyco
 
Originally posted by Rudy_W
Haha , ik vond het puchje nou ook niet echt bijzonder lopen (al is dat natuurlijk moeilijk in te schatten , volgens mij gaf hij nieteens volgas 8P ). Opzich zouden die normale maxi's op lange circuits toch wel redelijk mee moeten kunnen komen of niet? (naja iig een sneller rijdend opstakel)
Puch liep opzich best netjes. maxi kan met goede coureur netjes meekomen in de sport-B (Caine :p) Maar er was gewoon doodleuk geen animo voor de puch klasse en voor 1 persoon ga je geen apparte wedstrijden organiseren.
 
Back
Top