K kevin1rules Well-Known Member 19 March 2009 #1 Halllo mensen Mijn puch zijn achterlicht brand/trilt elke x door ik volgas geef. Daarom dacht ik aan een LED-achterlicht. Hoe doe je een LED-acherlicht aansluiten/maken? Welke leds moet ik gebruiken Ik dacht zelf 1.8v tegebruiken brom levert 16v Voor meer info vraag maar Last edited: 19 March 2009
Halllo mensen Mijn puch zijn achterlicht brand/trilt elke x door ik volgas geef. Daarom dacht ik aan een LED-achterlicht. Hoe doe je een LED-acherlicht aansluiten/maken? Welke leds moet ik gebruiken Ik dacht zelf 1.8v tegebruiken brom levert 16v Voor meer info vraag maar
P Pepijn#205 Well-Known Member 19 March 2009 #2 Je ontstekingspoel leverd 12v Als je logisch nadenkt is daarmee alles gezegt. De reden waarom je originele lamp stukbrand is dat je er een weerstandje tussen moet doen.
Je ontstekingspoel leverd 12v Als je logisch nadenkt is daarmee alles gezegt. De reden waarom je originele lamp stukbrand is dat je er een weerstandje tussen moet doen.
K kevin1rules Well-Known Member 19 March 2009 #3 Ook al geprobeert met weerstandje. Daarom vraag ik hoe je een led licht maakt brom levert 16v zij zoon elektri gebeuren Last edited: 19 March 2009
Ook al geprobeert met weerstandje. Daarom vraag ik hoe je een led licht maakt brom levert 16v zij zoon elektri gebeuren
melf #50 Well-Known Member 19 March 2009 #4 ledjes gaan dan nog sneller stuk waarschijnlijk , jouw probleem zit m in de trilling , zorg dat je achterlicht minder trilt. std word er ongeveer 12v geleverd door de lichtspoel.
ledjes gaan dan nog sneller stuk waarschijnlijk , jouw probleem zit m in de trilling , zorg dat je achterlicht minder trilt. std word er ongeveer 12v geleverd door de lichtspoel.