PTT Post

Sebas!

bAng, bAng, bAng out!
Ik krijg binnenkort als het goed is een C16 binnen, maar mag of kan ik eerst de inhoud van het pakje checken voordat ik het betaal?

Aangezien het niet een persoon is die ik blindelings vertrouw wil ik toch eerst wel even zien wat ik in mijn handen krijg gedrukt.

Iemand hier meer ervaring mee?
 
Advertisement - register to remove this

geen idee...denk ut wel en anders kan je echt wel terugsturen...
zou wel raar zijn dat je voor iets betaald dat je niet wilde hebben :)

gewoon ff vragen bij ptt denkik heh :)
 
Is het onder Rembours ? Dan heb je het recht om eerst pakketje open te maken, als ze zeggen dat het niet mag, gewoon door blijven zeuren, want het mag dus wel.
 
ik mocht het niet ik vroeg aan die gast of ik eerst mocht kijken of het goed was, maar ik moest eerst betalen van hem! gelukkig ben ik nog nooit geflasht met een bestelling heb al een paar dingen gekocht via het forum hier maar nog nooit probs mee gehad!

greetz
 
Ik heb al wel wat probz gehad :(
Zo krijg ik nog steeds zo'n plastic overloopstukkie voor me carb van Prozhen... (NA 3 WEKEN!!!!!!!!!!!)

GRRRRR
 
Originally posted by Beta_Ark_Tuned
Ik heb al wel wat probz gehad :(
Zo krijg ik nog steeds zo'n plastic overloopstukkie voor me carb van Prozhen... (NA 3 WEKEN!!!!!!!!!!!)

RRRRR

dat zit er standaard niet op...
 
wel eens gehoord van recht .. als hij jou het verkeerde levert mag je altijd terug gaan :) dus ja al moet je ervoor naar de rechter ! je wint zeker te weten
 
Originally posted by Hebo_NRG
welk ding precies? die je op inlaatkant zet ofzo? Op me TP 21mm zat ie wel...

Ene keer wel, andere keer niet :?
bij DO verkopen ze die er standaard niet bij in de winkel... = aanzuigtrechter voor lucht
 
Originally posted by Hebo_NRG
welk ding precies? die je op inlaatkant zet ofzo? Op me TP 21mm zat ie wel...

Ene keer wel, andere keer niet :?

op mijn TP ook

op een malossi van een dude niet op de DO van VDM niet en mijn DO ook niet...
 
Originally posted by gilera85
op mijn DO werd er ook een bijgeleverd!

Hij dus weer wel boeiuh, dus ligtn iet aan mina en pia...

maar kan het schelen ik heb er nu 1 gekocht bij de 'dealer' 6 gulden 50. Ja net als de stationair schroef.

Me luchtfilter steekt nu opeens veel verder naar buiten vage sjit, wel logisch natuurlijk maarh et is er dus niet echt voor gemaakt :|

Mja ben allang blij dati k hem heb met tape is ook nix :)
 
Gast, gewoon doos uit zijn klauwen trekken, deur dichtdoen zooi bekijken en is het niet goed gewoon, deur open maken en doos terugooien, is het wel goed cash paassen aan die aaarz man.
 
Originally posted by Sjoerdyo


Hij dus weer wel boeiuh, dus ligtn iet aan mina en pia...

maar kan het schelen ik heb er nu 1 gekocht bij de 'dealer' 6 gulden 50. Ja net als de stationair schroef.

Me luchtfilter steekt nu opeens veel verder naar buiten vage sjit, wel logisch natuurlijk maarh et is er dus niet echt voor gemaakt :|

Mja ben allang blij dati k hem heb met tape is ook nix :)

Wat was er met die stationair schroef? Had ik er geen std piaggio schroef in gedraaid Jelle? Das op pia vet relax :)
 
Back
Top