[PS2] SOCOM III - U.S. Navy Seals

Extera

De oude Titera :)
49505-forside.jpg


Als het goed is ligt vandaag Socom III in de winkel. Agz ik helemaal verslaafd ben geweest aan Socom II denk ik dat ik maar weer eens in de buidel moet tasten om dit spel aan te schaffen.

linkje

Nog meer mensen die van plan zijn dit spel aan te schaffen en online komen knallen? Als ik het zo hoor komt mijn hele oude Socom II clan weer bij elkaar in Socom III

Nog wat leesvoer:
SOCOM 3: US Navy SEALs lijkt op dit moment de beste SOCOM-game uit de reeks te gaan worden. Betere graphics, een verbeterde AI, de mogelijkheid om te zwemmen, nieuwe single- en multiplayermaps: er is genoeg om op te noemen.
Het belangrijkste nieuwe aspect is de verbeterde multiplayer. Dit keer voor maar liefst 32 spelers tegelijk; een ongekend groot aantal voor een PlayStation 2-game. Bovendien doen ook voertuigen hun intrede. Spelers kunnen verschillende posities bemannen in boten, jeeps en tanks. De voertuigen komen niet in elke map voor, zodat er voor elk wat wils is. Gameplay-modes die je kunt verwachten zijn onder andere Control, waarin een x aantal punten op de map in handen van een team moeten komen. Er is een Deathmatch-mode en er komt een Convoy-mode waarin Team A een konvooi moet beschermen, terwijl Team B dat juist moet vernietigen.

Dit spel lijkt de concurrentie met aankomende games als Battlefield 2: Modern Combat wel aan te kunnen. In die game draait het namelijk ook om de multiplayer, teamwork en het spelen met voertuigen. Of dat werkelijk zo uitpakt moeten we nog even afwachten, het klinkt allemaal in ieder geval veelbelovend.
000000p833895_scr1.jpg
 
Advertisement - register to remove this

ZEEEEEEEEEKER Dat ik deze ga kopen :D:D

Socom II ook flink lang gespeeld....
 
lol, 1 reactie in 2 dagen :p terwijl het toch een top ps2 game is.
Ik heb zelf helaas nog geen geld om deze game aan te schaffen :(

van de week maar eens verdiepen in die Dnas shit, hij schijnt gewoon te werken als je hem via nieuwsgroepen "koopt"
 
Ik download hem wel...
1 heb ik ook heeeel lang gespeeld echt super spel, totdat ik met mijn stoel over mijn microfoon heen reed :|
 
Ik koop em wel, eerst ff testen, ik ben alleen me cd kwijt om die dnas code's uit mijn netwerk acces disk uit te lezen :p

verdiep mij er wel weer in binnekort.
 
Het schijnt dat je je router moet aanpassen oid, omdat je anders niemand kan horen :+

Weet niet hoe moeilijk dat aanpassen is, anders is het flink kutt
 
vraag ff in pc topic ;)
je moet inloggen op je router, ik weet niet welk merk je hebt. maar in het boekje staat wel hoe dat moet (in je browser het adres intypen, iets in de zin van 192.168.0.1) en dan ergens in het menu wat je krijg een poort open zien te krijgen ;)
 
Back
Top