prorace 1 of Sp ??

Status
Not open for further replies.

Simke

SKZ ZIP #2
Ik zit dus met een probleem, ik heb hier een cilinder liggen, die volgens een vriend van mij een pro race 1 is. Maar nu komt c4rn ff langs, en die denkt dat het een Mk Sp is, en aangezien ik nog nooit een Pro race 1 heb gezien wil ik het toch even zeker weten.
de cilinder heeft geen losse binnenkop. en ´geen´ gouden kop zoals de Pro race 2.
Bij de uitlaatpoort staat een 1.

dit zijn de foto´s

94286165.jpg


94286162.jpg


94286159.jpg


94286158.jpg


94286151.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Waarschijnlijk een SP. Pro race 1 had een vriend van me, die heeft een gouden kop.
De poorten zijn bijna hetzelfde, de SP schijnt een PR replica te zijn, een tikkie minder snel dus maar ik hoorde dat het niet zoveel verschilt.
 
k hoop dat het nie zo is hahahaha...ik hoopte egt keihard op een prorace majah:P..ik dacht zelf namelijk dat alleen pro race 2 een gouden kop had.
Nog meer mensen met een mening?
 
dit is ws een metrakit sp cilinder (als die kop die erbij zit ook daadwerkelijk bij deze cilinder hoort) verder zie je qua uiterlijk bijna het verschil niet tussen een sp en pro race cilinder... er zit wel verschil in qua timingen
 
Het gaat hier iig niet om de pro race 1... Zelf heb ik een Pro Race 2 Cil en deze lijkt er wel veel op. Bij mij staat er ook een 1 in de uitlaatpoort. Post ff beter pics van de hele cil....

Massol
 
Thnx mensen...ik had zelf nooit een pro race 1 goed bekeken, en de presataties hiervan waren nog minder bekend bij mij. Deze cilinder had een vriend van mij op zijn runner zitten, en ik heb hem nu een tijdje totdat ik iets beters heb.

Ik ga hem onder mijn zip gooien en wat er aan vermogen uitkomt merk ik dan wel.
Ik ga hem een beetje aanpassen, en monteren met een c20, 24mm carb, leuk variotje etc...maar wat denken jullie dat er uit zal komen? In Pk's gedacht dan.?
 
:L kan je natuurlijk nooit van tevoren zeggen... kijk maar naar die odlid van een ivar... en tom 8P

we zullen zien, leuk dat je nu ook wat meer de motorische kant op gaat.
kom je vanaaf ook beunen btw? je velg ligt nog bij mij ;)
 
Pro Race 1 voor Pia is vierkante model dus je hebt of een SP of gewoon een Pro Race 2.... :) Alleen weet ik zo niet het verschil tussen een pro race 2 en een sp.....

Kwa poorten ga ik er niet van uit dat het een SP is.
Ga anders naar ervaren scooterdealer en vergelijk het met een nieuwe pro race 2 en een sp dan weet je het direct.

Massol
 
Last edited:
Parle...zo bedoelde ik het niet...ik boelde meer in de richting van...Wat is er van bekend. Hoeveel Pk is er ooit mee gehaald. Tuurlijk weet je niet wat IK ermee haal :P
 
Parle said:
:L kan je natuurlijk nooit van tevoren zeggen... kijk maar naar die odlid van een ivar... en tom 8P

we zullen zien, leuk dat je nu ook wat meer de motorische kant op gaat.
kom je vanaaf ook beunen btw? je velg ligt nog bij mij ;)


smoel :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top