Prop Verwijderen

Iceman

Bad Boy 4 Life
Ik heb met de search gezocht maar ik kon niet een echt goed antwoord vinden dus vraag ik het. Ik wil bij een gewone standaard uitlaat de prop eruit hebben. Deze zit net in een bocht maar ik weet niet wat de makkelijkste manier is om die prop eruit te krijgen. Weet iemand dit?? De uitlaat bestaat gewoon uit 1 deel.
 
Advertisement - register to remove this

Je pakt een frees/dremel, en probeert de las een beetje los te slijpen, en dan t laatste stukkie met een schroevendraaier en hamer dr uit tikken.

Hou voor de zekerheid je pijp op z'n kop, want als die prop er in schiet krijg je m er niet meer uit (heb dr ervaring mee :rolleyes: )
 
beitel/schroevendraaier paar keer op de las slaan gaat vaak ook al :).

Ja, daar zat ik ook aan te denken maar als ik dan m los sla dan valt de prop naar de demper toe zeg maar en dan krijg ik 'm er nooit meer uit.


@The fox: Ik heb geen frees of dremel. Wel een lucht bijtel maar dat lijkt me wat te extreem :p
 
Kun je er een ijzerdraadje om doen ??? Meestal zit ie maar op 2 punten gelast en kan je er misschien net omheen met een ijzerdraadje....

Of anders een klein gaatje in boren,daar een draadje in doen en dan los hakken .....
Wel het draadje vastmaken/houden

greetzz Jim
 
Back
Top