Prop verwijderen stage 6 pro replica

kenneth_f

Well-Known Member
Hallo,,,,
Hoe kan ik de prop verwijderen Uit deze uitlaat ,
heb al gezien dat hij heel vanvoor aan de cilinder zit ,,
maar hoe haal ik deze best eruit zonder dat hij er verder in schiet ?
Grtjs hij hangt met 2 laspunten vast maar aan het einde van de uitlaat vij de flens is er een rand krijg ik als de prop los is gewoon over de rand geschoven of hoe moet ik het best te werk gaan ?
 
Advertisement - register to remove this

met een dremel las puntjes doorslijpen, of de prop eruit halen met een schroevendraaier.

en er zit er ook nog 1tje in je demper.

bang dat je prop in je uitlaat valt?... gewoon touwtje aan vast maken.

edit: als je je prop eruit heb gehaald ook even ietsi groter in sproeier.
 
Last edited:
Ik heb de (begrenzer)er uit gehaald ,Maar is het niet voor de tegendruk?
Want het is niet echt een soort buisje het is zo gewoon een kelk of is dit verkeerd?
IS het niet nu dit eruit is dat hij nietmeer goed optrekt(vertrekt)?
En in de demper zie ik dus GEEN versmalling in de buis?
 
Last edited:
heb je de demper er al af gehad dan?

ik heb nog wel ergens foto's van de begrenzers van deze uitlaat volgens mij maar dan moet ik echt zoeken.


verder , als je een andere uitlaat monteerd moet je de drukveer , rollen , trekveren en sproeier opnieuw afstellen , anders trekt ie inderdaad voor geen meter..

en op sommige scooters moet je een andere variateur en/of koppeling monteren anders wil het alsnog niet..

dat is dus ook een groot nadeel van een snelle uitlaat...

wij noemen het overigens niet voor niks een begrenzer ;)
 
stage6_91et010.jpg
hier dit heb ik eruit gehaald op de site staat duidelijk dat het een demper is dan ben ik teerustgesteld
 
Hoppa vandaag cilinder ontvangen ,Krijg ik een s6 alluminium pro cilinder8) :LIn plaats van een s6 streetrace haha :d moet ik nu nog men setup anders aanpassen , zoals nieuwe koppeling ,sterkere krukas ?
 
Back
Top