prop uit uitlaat beta rr 50 track

tijmpjuhh

New Member
hallo iedereen,

Ik heb een men prop uit men uitlaat gehaald, een voca cross rookie.
Maar als ik nu ga rijden stopt men brommer met gas geven uit zichzelf terwijl ik volgas ga.
Heeft dit iets met men ecu te maken ?
 
Advertisement - register to remove this

Als de prop eruit gehaald is de flow door de motor hoger en moet er doorgaans ook een grotere sproeier in, hebben jullie dit gedaan?
Of op z'n minst eens naar de bougiekleur gekeken nadat de scooter/brommer uitviel?
 
Als de prop eruit gehaald is de flow door de motor hoger en moet er doorgaans ook een grotere sproeier in, hebben jullie dit gedaan?
Of op z'n minst eens naar de bougiekleur gekeken nadat de scooter/brommer uitviel?
Men brommer valt niet uit hij stopt als ik in de hogere versnelling ga gewoon met gas geven en als hij dan wat vertraagd is dan geeft die weer gas en dan stopt ie weer en zo herhaalt het zich
Post automatically merged:

Men brommer valt niet uit hij stopt als ik in de hogere versnelling ga gewoon met gas geven en als hij dan wat vertraagd is dan geeft die weer gas en dan stopt ie weer en zo herhaalt het zich
het lijkt net of ie gelimiteerd is ofs want hij wil bij het optrekken echt vooruit en dan bij de 3de-4de versnelling rond 35 km/h stopt ie er gewoon mee en als ie dan vertraagd is gaat ie weer door tot 35-40 km/h en dan stopt ie weer. Als de motor nog koud is dan rijd ie wel nog volledig door tot 47 en dan stopt ie er weer mee.
 
Last edited:
Als de motor nog koud is dan rijd ie wel nog volledig door tot 47
Als de motor koud is, geeft de elektrische choke wat extra benzine, dit is wellicht ook de reden dat de brommer wat verder doortrekt.
Maar goed, je doet wat je wilt natuurlijk maar ikzelf zou in iedergeval beginnen met het bekijken van de bougiekleur want als de brommer te arm loopt is een warmloper voorgeprogrammeerd vooral bij dit koude als de dichtheid van lucht hoger ligt?
 
Als de motor koud is, geeft de elektrische choke wat extra benzine, dit is wellicht ook de reden dat de brommer wat verder doortrekt.
Maar goed, je doet wat je wilt natuurlijk maar ikzelf zou in iedergeval beginnen met het bekijken van de bougiekleur want als de brommer te arm loopt is een warmloper voorgeprogrammeerd vooral bij dit koude als de dichtheid van lucht hoger ligt?
oke dankje ik zal het is bekijken
 
Als de motor koud is, geeft de elektrische choke wat extra benzine, dit is wellicht ook de reden dat de brommer wat verder doortrekt.
Maar goed, je doet wat je wilt natuurlijk maar ikzelf zou in iedergeval beginnen met het bekijken van de bougiekleur want als de brommer te arm loopt is een warmloper voorgeprogrammeerd vooral bij dit koude als de dichtheid van lucht hoger ligt?
hij zag er zwart uit dus ga nu een kleinere sproeier steken
Post automatically merged:

Bij kleinere sproeier kan ik alleen met choke dicht goed rijden en anders niet dus zit waarschijnlijk er tussen in
 
Last edited:
Back
Top