Prop uit Sito plus uitlaat?!?

Jelle700

Member
hoi,

Ik heb gisteren mijn nieuwe Sito plus uitlaat binnen gekregen voor mijn aerox.

Momenteel zit er al een Sito uitlaat op maar deze roest onder mijn kont vandaan, ik wil graag dat de scooter bij het optrekken wat meer vermogen heeft, en misschien een paar km/h harder gaat (Ik wil GEEN Terugloop uitlaat of 70cc)

Ik dacht dat het zo makkelijker zou zijn een nieuwe uitlaat erop te zetten aangezien die het zelfde is en ik dus niks hoef aftestellen met die trekveertjes en rolletjes.

Maar ik wil graag de prop eruit halen om dit extra vermogen te creëren, nu las ik weer dat ik dan een grotere sproeier moet nemen? Alles op mijn aerox is nog standaart. Wat zou ik moeten veranderen zodat ik de prop eruit kan halen en daarmee kan gaan rijden. Of wat valt er nog te veranderen zodat die wat meer vermogen heeft bij het optrekken

Model: Aerox R2008
Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Door de nieuw SITO plus te monteren ga je er i.i.g er niks mee winnen.. Probleem zal eerder in de afstelling liggen.. Is die oude uitlaat dan zo roest dat er al gaten erin zitten? Zo nee, dan zie ik weinig nut om die nieuwe uitlaat er al onder te hangen.. Een Sito plus geeft normaal gesproken altijd net dat kleine beetje meer als standaard uitlaat.. Alleen vergeet niet dat Minarelli Horizontaal standaard uitlaten zo de beste zijn die je kan krijgen voor een standaard scooter..

Dus ja het probleem ligt wel degelijk bij slijtage van de cilinder of een versleten / slechte afstelling..

Zou mij tijd meer investeren in de afstelling goed te krijgen dan de nieuwe uitlaat eronder te doen.
 
Back
Top