Projectspul! ABTuned o.a

Status
Not open for further replies.

RobertD

Ik zoek hulp!
Oi opperdikhoofden..:love:

Heb nog steeds wat project spul liggen van me Runner. Ik doe er zelf niks meer mee aangezien de Runner toch ergens in de garage ligt en ik er geen zin meer aan heb. Iemand anders heeft er vast wel wat aan.

Gaat om het volgende:

* Malossi Overrange € 116,20 Inc.

Poulie's zijn gewoon recht, niks geen beschadigen of wat. Vario en Halfpoulie ook gewoon in prima staat. Zijn de beide pouliehelfden.

* Malossi MHR 2000
* Malossi Kevlar V-Snaar
* Malossi Poulie's
* Orginele Halfpoulie
* Orginele Koppelingshuis
* Diverse rollen

* Stage 6 Koppeling € 46,20 Inc.

Reed eerder met een Delta Clutch toen deze S6 Koppeling gekocht, is slechts 1 testbankrun oud! Zitten nieuwe trekveren bij(Malossi Zwart).

* Runner SD Blok € Bieden!

Gekotterd voor Speed'04 door MD-Tuning en Getuned op Speed'04 door ABT, net opnieuw gestraald! Het is zeer netjes gedaan! Inc. carterkap en orgi. vertanding.

* Malossi 22-28 Recht spruitstuk + Malossi VL13 € 66,20 Inc.

Beiden ABT getuned, loopt netjes over op elkaar. Is nog gloednieuw! Kleppen zijn nog in nieuwstaat! Nieuw gekocht + Tuningskosten is € 100+!

Overig:

* M-Stuur met voorsuitstaande clamp, Stage 6 temp teller, Kill-switch en Snelgas Allemaal nieuw en clamp uitgedraait zodat het past op Piaggio vorken!

* Runner kappenset. Gespoten in de kleuren Mat-Zwart, complete kappen set!

* Runner Frame + Velgen + Aerox Rad Frame is 100% recht, ''zwaardere'' stukken weggeslepen, Runner SD velgen in de kleur Geel en NRG velgen Hoogglans Zwart. Zit ook nog een Aerox radiateur bevestigd. Werkte altijd prima!

Op deze spullen kan een bod worden uitgebracht, en dan heb ik het over prijzen waarover gepraat kan worden.

DSCN1943.jpg


DSCN1944.jpg


2vb9zf8.jpg


Ga me aub alleen toevoegen wanneer je serieuze interesse hebt!

Msn: r_dashorst007@hotmail.com
PM: RobertD

Groeten,

Robert
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top