zippie078
Well-Known Member
Hallo allemaal,
Momenteel heb ik een zip4t 25 uit 2007 en eem net gerestaureerde typhoon uit 98. De zip wil ik verkopen en van dit geld een projectscooter kopen.
Hier bij de dealer staat een oud type NRG LC te koop voor niet al te veel geld.
De typhoon gebruik ik alleen met lekker weer naar mijn werk. De NRG wil ik een wat snellere scooter van maken met een vermogen rond de 12-14pk.
Het budget zal excl. Scooteraanschaf rond de 800 euro liggen.
Qua setup had ik onderstaand in gedachte:
Vario polini hi speed
Koppeling polini 3g
Uitlaat C16 of iets soortgelijks
Krukas Doppler? Heb hier op het forum div topics gelezen over de spie die niet meer past?
Carb. Dellorto 21mm
Cilinder is de grote vraag, welke raden jullie mij aan, zat te kijken naar een Stage 6MKII of een Malossi MHR replica of zijn deze cilinders te hoogtoerig voor een C16?
Heeft een overrange set veel nut op de set-up?
Hebben jullie nog goede ideeën qua cilunder of de rest van de setup?
Momenteel heb ik een zip4t 25 uit 2007 en eem net gerestaureerde typhoon uit 98. De zip wil ik verkopen en van dit geld een projectscooter kopen.
Hier bij de dealer staat een oud type NRG LC te koop voor niet al te veel geld.
De typhoon gebruik ik alleen met lekker weer naar mijn werk. De NRG wil ik een wat snellere scooter van maken met een vermogen rond de 12-14pk.
Het budget zal excl. Scooteraanschaf rond de 800 euro liggen.
Qua setup had ik onderstaand in gedachte:
Vario polini hi speed
Koppeling polini 3g
Uitlaat C16 of iets soortgelijks
Krukas Doppler? Heb hier op het forum div topics gelezen over de spie die niet meer past?
Carb. Dellorto 21mm
Cilinder is de grote vraag, welke raden jullie mij aan, zat te kijken naar een Stage 6MKII of een Malossi MHR replica of zijn deze cilinders te hoogtoerig voor een C16?
Heeft een overrange set veel nut op de set-up?
Hebben jullie nog goede ideeën qua cilunder of de rest van de setup?
Last edited: