Project

Mayavizm

Well-Known Member
Hallo, Ik zou graag een project beginnen maar nu zit ik met een probleempje..
Ik moet nog steeds een projectscooter hebben, maar ik vind er geen enkele voor een degelijke prijs.
Nu heb ik van iemand horen vallen dat je bij de politie ook scooters van kopen voor een zeer lage prijs maar dan vb zonder uitlaat, vario of cilinder, klopt zit?
Indien dit niet klopt, hoe geraak ik dan aan een goedkope brommer?
 
Advertisement - register to remove this

dat klopt te minste hier in belgie toch. toen ik nog niks van scooter kende had ik mn blok naarde klote gereden heb toen van iemand een inbeslag genomen scooter gekocht die hij van de politie had gekocht dacht per opbod ofzo. zat geen uitlaat op en op tellertje hing een stikkertje dat hij 100 op de rollen liep. :p

of het in nl ook zo is weet ik niet. laatst op blik op de weg zeiden ze dat er een pakketje van werd geperst. ;)
 
dat klopt te minste hier in belgie toch. toen ik nog niks van scooter kende had ik mn blok naarde klote gereden heb toen van iemand een inbeslag genomen scooter gekocht die hij van de politie had gekocht dacht per opbod ofzo. zat geen uitlaat op en op tellertje hing een stikkertje dat hij 100 op de rollen liep. :p

of het in nl ook zo is weet ik niet. laatst op blik op de weg zeiden ze dat er een pakketje van werd geperst. ;)
Woon ook in België, dus da tis geen probleem ;)
Eig idee wat die scooter kostte?
 
heb toen iets van een 100euro betaald en die kerel heeft het nog gebracht ook ;) maar dan krijg je ook een scooter waar alle snelle onderdelen van af gevezen zijn :) dus je moet nieuwe dingen kopen of overzetten.
 
Ja maarja, bedenk even wat voor project je wilt. Wil je een scooter kopen, de motor upgraden, en na een paar maanden weer verkopen? Of wil je een SBO sprinter bouwen, dan kun je het beste alleen een framepje kopen van een scooter.. Of wil je echt een full custom project, dan kun je net zo goed ook alleen een frame kopen.
Als ik naar mijn scooter kijk, is volgens mij alleen de benzinetank nog standaard. Ik heb ooit een volledige ICE gekocht, maar was dus totaal niet nodig..
 
Bij 2010-04 staat ook een Wit/rode Aerox uit 2008, staat nog geen prijs bij, maar zal vast niet zo heel veel zijn.

Maar op de foto zie je dat er geen remhendels opzitten.

in BE zie je ook als er een ongeluk mee gebeurd is en het remspoor van de scooter is (bv) zo lang gaan ze hem ook opde rollen zetten (of de scooter ligt veel te ver van het aangerede voertuig) als hij dan nog gaat teminste.

wel kut voor die persoon natuurlijk moet hij alles uit eigen zak betalen. niet dat die scooters veel opleveren maar moest je zo 1 kopen kijk dan vooral naar de staat van het frame.(en vork) je kan er wel een leuke nieuwe scooter van bouwen maar als hij dan helemaal scheef trekt als je gaat rijden heb je er natuurlijk niks aan. dat van die remhendels is iets dat snel breekt als er een ongeluk mee gebeurd. weet ik uit eigen ervaring :p
 
Hallo, Ik heb een Mbk Ovetto kunnen kopen voor 50 euro , ze zijden dat hij niet meer starte , toen ik thuiskwam een paar keer gekickstart en hij ging weer :p Dan weer verkocht met winst.
Dus je ziet als je lang genoeg zoekt je wel een zal vinden.
 
dat klopt te minste hier in belgie toch. toen ik nog niks van scooter kende had ik mn blok naarde klote gereden heb toen van iemand een inbeslag genomen scooter gekocht die hij van de politie had gekocht dacht per opbod ofzo. zat geen uitlaat op en op tellertje hing een stikkertje dat hij 100 op de rollen liep. :p

of het in nl ook zo is weet ik niet. laatst op blik op de weg zeiden ze dat er een pakketje van werd geperst. ;)

er is daar idd in nederland een kunstwerkstuk van gemaakt van allemaal samengeperste scooters, * waar? * dat weet ik niet
 
Back
Top