Project Storm

ziet er flex uit joor, veel pizzadozen btw ;)

enne, waarmee je de sensor van de digiteller hebt bevestigd, zijn dat de ori elastiekdingen die erbij zitten? zoja niet bang dat ze knappen?
 
Deze plaatjes zijn wat duidelijker van je carterkap. Dat kleine fototje op scootertuning.net was niet echt duidelijk en daar leek ie niet echt mooi op. Maar deze foto is zeker beter en het ziet er ook meteen een stuk mooier uit.
Alleen nog een vraag, waarom zit dat spul aan de binnenkant van je stuurkap? Ik bedoel dus dat geluiddempende spul.

Btw. mooooi handwerk.
 
spuitwerk is top :) iig op de foto's...

maarem om toch nog ff over die teller te beginnen. Als je het van het gewicht van een tellerglas moet hebben, is er toch iets niet goed met het vermogen vermoed ik ;) :p vind het zo zonde, want de rest van de scoot iz zo vetjes afgewerkt. maarja jouw scoot en wie ben ik om daar over te oordelen. verder zeer mooi werk!
 
denk dat het meer met een ander soort licht te maken heeft mensen ;)

als je er een tellerglas overheen zet kan je en moeilijker bij de knopjes, en is het moeilijker af te lezen :)
 
Ik vind het er flex uitzien, Joris... Carbon-kickstarter zou er ook goed uitzien [en het exemplaar dat ik bedoel is ook beter qua bediening dat het Minarelli-ding, wij hebben hem ook]...

En met jouw criteria om geen dashboard te nemen, zou ik gewoon een recht stuur nemen...
 
Originally posted by Joor
Tsja,

Eigenlijk begrijp ik niet van mezelf dat ik er op in ga. Maar goed. Als je geblokkeerd meet (waren uitlaatjes aan het testen) loopt je scoot door de gehele powerband, dus ook heel langzaam (zonder koppeling) door het gedeelte waar geen power zit 6.000 tot 12.000 rpm ofzo. Ik vermoed dus dat ej dat waargenomen hebt. Ik vind het namelijk wel meevallen qua gasreactie. Verder blijf je uiteraard stellen aan de schroefjes van de kartcarb.

oh, had ik ff neit gezien/aangedacht


En je hoeft je niet te goed te voelen om andere mensen iets uit te leggen hoor. We weten per slot van rekening niet allemaal evenveel als jij :|
 
mooi gespoten al dat spul, ik heb vorige week ook mijn sigma bc800 eropgezet. Werkt perfect moet ik zeggen, kheb alleen de magneet op de velgrand gelijmd...dat vanjou ziet er wel wat steviger uit :)
 
Originally posted by Gmuze

Alleen nog een vraag, waarom zit dat spul aan de binnenkant van je stuurkap? Ik bedoel dus dat geluiddempende spul.

Dat is nog uit de racetijd. Het helpt iets tegen de resonantie waardoor hij wat minder luidruchtig is.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik vind het er flex uitzien, Joris... Carbon-kickstarter zou er ook goed uitzien [en het exemplaar dat ik bedoel is ook beter qua bediening dat het Minarelli-ding, wij hebben hem ook]...

En met jouw criteria om geen dashboard te nemen, zou ik gewoon een recht stuur nemen...

Nee, recht stuur is echt geen porum op mijn scooter lijkt me. Dus dat gaat niet gebeuren.

Tellerglas wordt gewoon rommelig. Als ik ooit een MyChron 2 koop doe ik m'n raceglas er wel weer in.
 
hmmmzzz...

is annie met pensioen?? dat je bent overgegaan op de pizza's ???:p ;)

heel erg netjes joris....ik vind hem met de dag koeler worden!!

als het weer voorjaar is, wil ik kijken of ik met de zip, een beetje bij je in de buurt kan komen steppen ;)

keep up working!
 
Back
Top