Project stop; Zip SP in onderdelen

Status
Not open for further replies.

Ypuh

V.E.A.R'less
In verband met tijdgebrek heb ik besloten mn scooter te koop te zetten. Zaterdags moet ik gewoon werken, wat het aantal SBO races voor mij flink inkrimpt waardoor ik nooit echt de drang heb gehad om de Zip draaient te krijgen. Vandaar dat ook vrijwel alle onderdelen nog splinternieuw zijn! Maar nu heb ik dus besloten om toch maar te stoppen, alleen zit ik nu nog met een vrijwel complete Zip.

De prijzen wil ik er alvast bijzetten; zijn vaste prijzen. Het komt gewoon omdat het nieuwe onderdelen zijn, en je snapt natuurlijk wel dat ik geen €50 verlies per onderdeel wil maken, maar toch zijn alle euro's mooi mee genomen in deze tijd. Verder heeft de verkoop ook geen haast.

Voor foto's kun je altijd even mijn project pagina bekijken; http://forum.scooterforum.net/forum/f66/zip-sp-125225/
Voor vragen kun je bellen, mailen, pb'en, whatsoever.

Met pijn in mn hart; here we go:

Zip'98 Carter (Oud type dus) inc. Vertandingsdeksel& carterkap zonder inhoud.
MHR Speed team2 .
MHR team'99 Krukas.
Malossi krukaslagers inc. vitonkeeringen.
Volledig gemonteerd en getuned door Jasper (B²). Meer vragen hierover kun je even bellen& mailen. Dit zijn nieuwe onderdelen op de krukas na, die is +/- 2 uur gebruikt, maar voorzien van nieuwe lagers etc.
Prijs €775,-. De nieuw prijs weet iedereen wel :).

MHR team06 Uitlaat
Splinternieuw in doos, niet eens gemonteerd geweest.
Prijs €300,-

Oko28 mm Carburateur; een paar km gebruikt, z.g.a.n. €60,-
Malossi VL-13 Membraan; ook een paar km gebruikt, z.g.a.n. €30,-
Malossi Spruitstuk; idem dito, getuned €35,-
Malossi E-13 Luchtfilter, gloednieuw €27,50
Verder geen set voordeel; ik ben de Zeeman ook weer niet ofzo.

HPI 2006 Ontsteking, gecorrigeerd door XSH; gloedjenieuw €225,-
Denso W34es-zu inc. NGK Race Bougiekabel; gloednieuw €20,-

Malossi Delta Clutch; z.g.a.n. €70,-
Malossi Wingbell; z.g.a.n. €35,-
Stage6 Halfpouli; Nieuw €10,-

Zip SP'98 inc. velgen met nieuwe banden, m-stuur, cif vering. De kappen zijn geschuurt, en niet 100% meer, maar zijn zeker nog wel het bekijken waard. Verder op de kleur na staat alles er goed voor. Ik moet hier nog even nieuwe foto's van maken, maar als je intresse hebt is het het komen kijken zeker wel waard.
Prijs €400,-

Killswitch nieuw €10,-
Stage6 Temp/toeren teller inc Piaggio en Mina nippel, z.g.a.n. €45,-
Tomaselli snelgas; zwart, nieuw in doos €25,-
Reich waterpomp; nieuw €20,-

Foto's komen eraan, evt kun je ook gewoon even mijn project page bekijken.

Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten, alhoewel ik veel liever hebt dat je even langs komt.

Voor vragen of bij intresse, graag even contact opnemen, dit kan via pb, phone of mail. Allen worden meerdere malen daags gecheckt.
Telefoonnr: 06-34299863 (16:00u tot 22:30u i.v.m. school)
Email/MSN: ypegerben13@hotmail.com
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top