This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden Project Stop Stage 6 Rox

Status
Not open for further replies.

Sprintroxx

Italian Mofo
Hierbij bied ik alvast wat spullen aan van mijn project,waarmee ik compleet stop. Dus indien je intresse hebt in overige spullen die hier nog niet in staan. Gwoon even een pmtje sturen

Minarelli DD Blok + Malossi RHQ ( Krukas heeft 0 km gelopen) eventueel met Malossi 13/44 vertanding en vert deksel aangepast op overrange.(complete vertandingsset = €100,-)



€225,-

Stage 6 Racing cillinder (Unlimited tuned by Twins)
Is nog 0 km meegereden..





Prijs is bieden!.

Carburateur: Keihin met serienummer(gehele inlaat ''tuned'' door XSH , met kelk en filter)
Spruitstuk: malossi recht spruitstuk
Wig: XSH Wig
Gaan samen in 1 keer weg! Dus als een set.[/b]




350,-


2 keer braking remschijven

50,- ( per stuk 30,- )



Gehele voorvork + poten (is oud model) , compleet laten reviseren bij fred motoren. Poten ook gecoat in zwart + blanke lak.

100,-

Waterpomp deksel + waterpompmechanisme(nieuw) ook gecoat in zwart + blanke lak.


35,-

1 Voorvelg en 1 achtervelg (aerox) met ML's 50 banden (zijn gewoon splinternieuw, tevens zelfde coatingslaag als het carterdeksel,waterpompdeksel etc..)

175,-



Koppeling: Malossi Delta Clutch

50,-

Aerox Radiateur ( Was een miniscuul lekje , is nu opgelost door fred motoren.)



€45,-

Spullen kunnen worden opgehaald in rotterdam of worden opgestuurd. (Alle prijzen zijn exlcusief verzenkosten; 6,20 )

Je kunt altijd een bod uitbrengen op de bovenstaande spullen, maar houdt het wel een beetje normaal alles is zo wat als nieuw!

Met vriendelijke groet,

Daniel
 
Status
Not open for further replies.