PROJECT Stop: Optisch en Motorische Onderdelen Uniek!

Status
Not open for further replies.

Ben.S

Well-Known Member
Hey,

Door familieomstandigheden en het willen halen van het motorrijbewijs stop ik helaas met scooters. Voor meer informatie en foto's bekijk mijn special eens:

HJ Speed 06 Speedfight

Enkele regels vooraf:
- Prijzen zijn excl. € 6,20 verzendkosten en vast
- Spullen worden verzonden via de TNT post, en NIET onder rembours opgestuurd
- Spullen mogen ook opgehaald worden, of tegen een vergoeding breng ik ze bij je langs
- Alleen serieuse intresse en geld!
- Koop je meer? Korting!
- Reageren via PM of in dit Topic, of bellen tussen 18:00 en 21:00 op: 06-30379695
- Offtopic wordt aan een Moderator gemeld!

Spullen zijn met liefde behandeld en dit is te zien. 75% van de onderdelen is zelfs nieuw!

Motorische Onderdelen

Yasuni C20
Dit is een omgelaste Piaggio uitlaat door MD Tuning. Hierna is hij verchroomd door Galvame te Rotterdam. Incl. Ophanging, flens en veren. Heeft mij meer dan € 300 gekost.

Mijn prijs: 175,-
YasuniC205-1.jpg


3. Euroscooters Paddock Stand
Paddock stand welke afgelopen winter opnieuw rood is gecoat. Samen met de bracket. Past op alle DD peugeot blokken.

Mijn prijs: € 50,-
VerkoopScooter2008005.jpg


6. Speedfight radiator
Nette zwart gespoten radiator. Incl. koelvloeistof reservoir welke niet op de foto staat! Niet lek!

Mijn prijs: 35,-
VerkoopScooter2008031.jpg


8. Voorwiel as set voor Earox Velg!
Met deze set kun je een Earox velg in je vivacity voorvork monteren. Set bestaat uit diverse RVS bussen en een RVS nieuwe as. Plug and play!

Mijn prijs: € 45,-
VerkoopScooter2008034.jpg


9. Stage 6 CNC kickstartpedaal.
Nieuw pedaal! Nooit uit de verpakking geweest. Past op alle peugeot carterkappen!

Mijn prijs: € 20,-
VerkoopScooter2008053.jpg


Buddybak Racing, Buddybak Standaart
2 buddybakken voor peugeot scooters. De racing versie heeft geen bodum meer en de standard versie wel. Bijde in nette staat!

Prijs: 20,- per stuk
VerkoopScooter2008056.jpg


Buddyseats
Een speedfight WRC buddyseat en een vivacity sportline buddyseat. Bijde in erg nette staat. Ook een witte X-treme buddyovertrek voor een speedfight zadel.

Mijn prijs zadels: € 15,- p.s.
Mijn prijs overtrek: € 10,-


Dit waren de spullen. Vragen kunnen in dit topic gesteld worden.

M.v.g
Ben
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top