Project: SR Viper - White Angel -

dank u dank u:p ik zal binnenkort dan wel ff met een goede digi ff nieuwe piccies schieten als ie ook weer helemaal in elkaar zit, hij is waarschijnelijk te bewonderen @ speelmansplaten :D
 
He sjef (oid?) helemaal wit is echt niet mooi ;) Beter neem je er een andere kleur bij :rolleyes:

Heb je btw al een mhr pijp? En wanneer komt het andere project eens op het forum })
 
F12 AC said:
He sjef (oid?) helemaal wit is echt niet mooi ;) Beter neem je er een andere kleur bij :rolleyes:

Heb je btw al een mhr pijp? En wanneer komt het andere project eens op het forum })

heus wel dat dat mooi is, let maar op ;) en mijn mhr pijp moet echt deze dag of morgen eindelijk is binnen gaan komen.. duurd lang. Maar dat andere project komt er ook snel op:) Een speed komt er ook aan voor die sr max:D dus pas maar op met je neos +ralf+ grtz
 
haha ja marco...ziet er weer helemaal goed uit jongen!!
dat gaat zeker weer blazaaaa(eindelijk)... ik hoop dat je uitlaat zo binnen is en dan kunnen we hem er ff opzettaaa en dan heerlijk rijden!!!:)

en de MAX eindelijk ook weer...hopelijk voor speelmansplaten!! duss idd Peter en Arjan>> julie zijn gewaarschuwd:p
grtz TOM
 
Zo weer een tijd gelden:p Ik heb nu ook de MHR auspuff binnen:) Het loopt best aardig moet ik zeggen.. Moet nog een beetje afgesteld worden maar dat komt goed.. Het uiterlijk is bijna klaar. Alleen nog ff een zadeldekje fixen en nog een paar kleine dingetjes afmaken:)
Het beestje draait nu zoon 11.5 K rpm best aardig voor een vertikaal blokje.
Dus wat staat er nog te gebeuren:
-zadeldekje fixen (wit:p)
-stickersetje laten maken (iemand?)
-cilinder 3BR S3 tuned + poetsen
-bigvalve setje aanschaffen
-keertje banken

Ik zal deze week ff pics schieten +ralf+ grtz!
 
Zo dit was het dan.. hij is nu klaar en afgerond, voor de laatste foto''s en info kijk maar naar de 1st post.
HIJ IS TE KOOP, heelas maar waar.. intresse,pm me maar ff

GRTZ marco
 
euh.. alles?

viper147jo.jpg


voetplaten niet echt binnen de lijntjes, stuk voor verstevigingsstang lijkt er wel beetje uitgebroken zo, schakelaar had je netjes kunnen doen etc..

ivm straatproject, dat maakt toch niet? Kan je nog steeds netjes doen :) :-:

nfi !
 
bmxtreem said:
hum ik vind em net ietsjes TE wit :S...zit is mooi...maar in gepaste mate :S....verder dik project :p en jammer dat jem verkauft

mooi wit is niet lelijk :rolleyes: heheh, achjha aan alle dingen komt een einde:p nu ga ik lekker verder met me andere projectje verder, de sr max:D

@ Inne, tjha je hebt wel gelijk ;) maarjha ik heb er geen zin meer in.. tis nu klaar:)
 
Hey,

Dat is tenminste wit :X
Mja.. ziet er netjes uit hoor, maar de afwerking kan nog heeeel wat beter;)

Greetz
 
Last edited:
Back
Top