Project: SR Viper - White Angel -

Marco.

Member of:
White SR Viper, Apeldoorn

Ik heb wel een scooter history maar die is saai en daar ga ik jullie niet mee vervelen :)

Nieuwe Setup SR Viper:

- Malossi MHR 70 cc 3BR S1 tuned
- Malossi MHR 70 uitlaat
- Top Racing pen 10
- SKF C3 lagers
- Malossi Multivar
- Malossi Kevlar snaar
- Malossi Delta clutch
- 21 mm Dellorto
- Malossi vlotterbak
- Malossi E13 luchtfilter
- Std membraam en spruitstuk
- Polini kabelchoke
- Malossi remblokken

overige:

- Domino snelgas
- Versteviging stangen
- Nieuwe Kenda voorband
- Voor en achter velgranden gepolijst
- Uitlaat gepolijst
- Diverse stickers.
- Blauwe neon
- Plexiplaat onder voor de neon
- Plexiplaat boven achterwiel met uitgefreest SR
- Race gaas bij luchtinlaat en bij underseat
- Alle kappen wit
- Frame wit gespoten
- Wit zadeldek

Uiterlijk, jha al veel aan gedaan, maar er word aan gewerkt en het is natuurlijk nooit af :)
De plannen zijn iets veranderd, de kleurstelling is nu WIT maar dan ook alles :)
Ook de stickers zijn in de maak en zijn zelf ontworpen..

Hieronder de pics, hier worden ook altijd de foto's ingegooid, dus blijf het volgen...

Hier zijn de pics dus take your time and enjoy })

Pics:

Oude Status:
1057758606viperoud.jpg


oude kappen:
1057758595kappen1.JPG


glimmen:
glimmen.jpg


kopp. huis gepolijst:
Kopp..jpg


de MHR:
mhr2.jpg


nog een keer:
mhr4.jpg


carterdeksel bewerkt:rolleyes: :
Deksel.jpg



alle tips en commentaar is welkom :)


Zo en hier dan de laatste foto's -:- :

viper18rn.jpg

viper25tb.jpg

viper33lo.jpg

viper45zy.jpg

viper56lj.jpg

viper67eh.jpg

viper77nh.jpg

viper83kq.jpg

viper93zv.jpg

viper106xc.jpg

viper111zs.jpg

viper125gj.jpg

viper139mh.jpg

viper147jo.jpg

viper157jq.jpg


Zo dat was het dan! Een jaartje of twee aan gewerkt, veel tijd en geld in gestoken maar het moment is nu daar :rolleyes:
HIJ IS TE KOOP!

Helaas :'(

grtz! marcO
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

looks nice but u did a very bad paintshop with the blue parts. how's about sand off (abschleifen)? :D

inform us when you have the scoot complete. and think about LC ;)
 
To make it LC is very difficult, its minarelli vertikaal and you cant build from AC---> LC like minarelli horizontaal. You haven't got LC for mina vert. ;)
 
Originally posted by x8racer
Met een subframe van een SR Max Biaggi moet je toch een heel eind komen of past dat niet?

Hmz jha zou kunne, maar achjha iedereen kan een mina hori laten vlammen (noujha uitzonderingen daar gelaten :p ) ik vind het wel een uitdaging ik blijf voorlopig bij mina vert :)
 
Ja idd ik probeer mijn Viper ook redelijk hard te laten lopen. Maar de ophangingspunten liggen anders bij Vertikaal dus als je em Horizontaal wil maken moet je de ophangingspunten gaan verlassen. Of wil je dat mss ook nog doen? [in een later stadium]
 
Originally posted by Ruben_09
Ja idd ik probeer mijn Viper ook redelijk hard te laten lopen. Maar de ophangingspunten liggen anders bij Vertikaal dus als je em Horizontaal wil maken moet je de ophangingspunten gaan verlassen. Of wil je dat mss ook nog doen? [in een later stadium]

Neuh ik denk het niet, ik vind het wel goed zo, uit vert. valt ook best veel te halen, alleen de juiste spullen en geduld hebben, dan moet je tog wel boven de 13-14 pk uitkomen...
 
kleine updeet

Zo, "verstevigings" stangen zitten er ook tussen, beenschild aangepast voor stangen.. Buddy aan onderkant open gemaakt, sleutelt wat makkelijker ;) Pics worden binnenkort weer toegevoegd in eerste post :)
 
cool dingetje dit, tja ik was van plan m ook wit te maken

maarja ook dat is nie erg orgineel meer:|

die van jou is best gelukt, nou mijnes nog (in een andere kleur
 
leuk scootertje, helemaal wit is ook wel fun, maar wit / blauw vond ik toen ook aardig vet staan. alleen was dat niet zo netjes gespoten
 
Kappen zien er erg mooi uit moet ik zeggen...stuk beter dan de oude wit blauw combo! Maar kzou als ik jou was ook je velgranden nog meepolijsten...
 
Heey Marco,
Mooie foto's hoor eindelijk weer een update!!!.. en nu kan jij ook bijna blazen(weer) en dan wij ook met onze sr max. Wanneer stuur je je blok eigenlijk op???
spreek je weer. :) mzzl
 
Originally posted by Tom.W
Heey Marco,
Mooie foto's hoor eindelijk weer een update!!!.. en nu kan jij ook bijna blazen(weer) en dan wij ook met onze sr max. Wanneer stuur je je blok eigenlijk op???
spreek je weer. :) mzzl

eey mr. warger..
jha binnenkort weer blazen :) met de sr max komt het ook goed, komend weekend maar eens proberen of we dat kreng lopend krijgen :)

Voor de rest mensen thnz voor de reply's, en idd de paint zit er nu een stuk strakker op:)

Er volgen zeer binnenkort leuke updates :D

grtz marc0
 
heheh was wel ff zoeken dit topic of niet ;) maaruhm noujha mijn blok gaat binnenkort naar 3br voor een S1 tuning en ff nieuwe lagers..
Ik ga ik de zomer ff met hebo 50 snel (tuned) rijden (ouders :S) en dan voor meetings de mhr 70.. keep you informed ;) grtz
 
Back
Top