Project SP 2000

Fabian #41

Well-Known Member
Het was allemaal begonnen toen ik een nieuwe dna kocht en flink ging kietelen met een volledig speed kitje klaar gemaakt door mijn baas..Freddy koopmans, het zat allemaal goed en perfect inelkaar. Het reed super lekker en er was veel aangedaan met mede dank Joor. Ik was er wel tevreden mee, maar toch had ik het gevoel dat er meer in hoorde te zitten.

Het bleef natuurlijk een lomp, zwaar ding en bleek ook wel uit het vermogen wat eruit kwam op de bank. Het stelde me eigenlijk wel te leur omdat ik er heeel veel geld en tijd had ingestoken. En kon het niet geloven dat ik zoveel achterstand had op Joor en Deb der nrg ....

Dus werd ik zo geil op het nieuwe sp2000 zippie...waar ik vroeger nooit aan dacht omdat ik het een lomp klein kut dingetje vond maarja als je aan snelheid en vermogen denkt, ging ik het toch overwegen om mijn dna weer helemaal standaard te maken, en met super getunende en breede carters ging de standaard cilinder er weer op .... het had een hoop tijd gekost maar toen deed die het weer en reed best goed.

Ik had hem ingerolen voor een vrij wel nieuwe sp2000..Hij was/is matgrijs maar deze kappen liggen al klaar voor naar de spuiter te gaan en word net als de dna en Joors racer hoogglans zwart gespoten. Na een pijp te hebben geleend ( oude verkocht aan mhr4ever) was ik toch wel erg benieuwd naar het vermogen op de bank omdat de zip niet te houden was op straat en vloog de hele tijd op 1 wiel ... Het carter zag er ook weer veel belovend uit wat fred had klaar gemaakt. Dus na wat geknoei met rollers zijn we uiteindelijk met een mooie score over de Storm van Joor heen gegaan en was zeer trots op de Tuner ...en natuurlijk op de zip..nu nog even kappen fixen en dan komen er weer nieuwe fotos mzzlss

Fabian

En hier de pics:

1039275296fabian_zip_1.jpg

1039275339fabian_zip_2.jpg

1039275398fabian_zip_3.jpg

1039275955fabian_zip_5.jpg

1039275981fabian_zip_6.jpg

1039276020fabian_zip_7.jpg

1039276057fabian_zip_8.jpg

1039277415fabian_zip_9.jpg

1039277445fabian_zip_10.jpg

1039714858.jpg


En een pic van me DNA
1029531822dnafabian3.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Nu nog fotos, trouwens ik heb jou dna wel gezien volgens mij. Was best een kewl ding, mja. Zip lijkt mij ook super vet...

-edit- en ineens zitten er foto''s.... ziet er vetjes uit :) -edit-

Remco
 
Last edited:
Vraagje... wat voor banden zitten er onder de zip. Ik zie iets staan van Rattlax of Batllax... Ze zien er goed uit, (lees veel rubber) maar of ze goed zijn. Ben ik benieuwd naar
 
Die banden zijn de Bridgestone Battlax BT39. Als ze eenmaal op temperatuur zijn zijn het heerlijke banden. Of het de perfecte keus is voor op straat... dat denk ik dan weer niet.
 
MMMM, genieten Fabian, jammer dat je hem toch niet in Malossi styles laat spuiten, dat had ik toch ook wel erg geil gevonden!

Verder is alles van het ding bekend voor mij!
 
25.5 PK? Moeilijk te geloven...het is een hel om boven de 20pk te komen met scooters, Eerst zien dan geloven...ik hoop dat ik je ooit op een meeting zal zien
 
Originally posted by 70ccAerox
25.5 PK? Moeilijk te geloven...het is een hel om boven de 20pk te komen met scooters, Eerst zien dan geloven...ik hoop dat ik je ooit op een meeting zal zien

:|

dat is toch gwn de grafiek, wrm zou die daarover moeten liegen? dan ben je wel heel kansloos :)
 
Laten we nou niet allemaal over die pk's gaan zeiken, het is bij de Storm van Joor al gezegd dat er een redelijke afwijking naar boven zit op die bank.

Het gaat er nu gewoon om dat ie er mooi uitziet :)
 
Back
Top