Project: Runner

Originally posted by AreaFanatic
Hebben jullie de nieuwe onderdelen al gemonteerd? in julie latste post staan veel mooie ;) onderdelen :)

gisteren heb ik lagers op krukas gezet. Binnekort kan as dus in t blok worden gezet. Doel is om hem in kerstvakantie (2wkn dus) in elkaar te hebben staan. K moet trouwens deze week ff verf scoren, dan kan ie gelijk gespoten worden bij autospuiterij 8) . Qua onderdelen betreft hebben we alleen nog een membraantje nodig (twijfels tussen vl 11/13 :) ) en dan is gewoon alles compleet.

komt goed :p
 
Originally posted by Lennox
gisteren heb ik lagers op krukas gezet. Binnekort kan as dus in t blok worden gezet. Doel is om hem in kerstvakantie (2wkn dus) in elkaar te hebben staan. K moet trouwens deze week ff verf scoren, dan kan ie gelijk gespoten worden bij autospuiterij 8) . Qua onderdelen betreft hebben we alleen nog een membraantje nodig (twijfels tussen vl 11/13 :) ) en dan is gewoon alles compleet.

komt goed :p

Ik heb toevallig gister ook een nieuw krukasje gemonteerd
(en hij doet het ook nog).
Alleen mijn gaskabel is kapot, door een geknapt draadje van de kabel bleef mijn gas hangen en was ik bijna gecrashed.
Morgen maar een nieuw kabeltje halen.
 
Originally posted by Nys
eej... was deze scoot nou van patty of niet??? setup ziet er in ieder geval heel wat beter uit nu :p

gast waar we m van kochten heet dick ofzo, hij kwam iig uit ambacht jah :) . Set up is zeker leuk, over enige tijd (als aangetoond is dat alu ng ook vlamt :D ) komt r nog een andere cil + krukas, rest van spullen kunnen dan gewoon nog gebruikt worden (ms nog andere ontsteking maar dat zien we dan wel weer)
 
Een paar dagen geleden nog een aim gekocht.

10Picture.jpg


t is vakantie, dus ws zal de renner deze week tot leven komen. Updates zullen binnenkort weer komen.
 
Hehe, maar idd zoals boyd al aangeeft is fournales vervangen voor RS24 omdat dat beter bij de kappenkleur staat. Fournales veer is bij dealer in de buurt voor 210 € te krijgen zag ik tijdje terug.

Verder zijn er momenteel maar weinig updates. K ben afgelopen maandag ff naar de spuiterij gesjeesd, mijn geleverde verf bleek namelijk niet geschikt te zijn. Daarom een andere mooie metalic kleur uitgekozen. Velgen zouden snel worden gedaan, omdat ie anders niet kan rollen in de vakantie :) .

Sinds laatste update is er een xtc cross-stuur, aim teller, MHR overrange en verstevigde delta/koppelingshuis bijgekomen.

Ook heb ik bij dealert ff snel nog membraan (Polini 2 kleps, is dat wat?) en spruitstuk gescoord. Nog niet beste optie geloof ik, maar dat moet dan nog vervangen worden.

aan t eind vd vakantie hopen we hem rijdend te hebben. Tevens is er een klein probleem met sproeiers krijgen, dus hopen dat we de goede bezitten :) .

Ms is er dan ook een uitdraai te verwachten, k ben er nl achtergekomen dat er in de buurt een testbank is.

tot zover weer :)
 
Back
Top