Aangeboden PROJECT Runner SP 2001 TE RUIL / KOOP

Status
Not open for further replies.

PlaYa4YUE

H.T.G Member #14
Hierbij bied ik mijn project runner aan.
Het gaat om een Runner SP 2001 met maar 11.000 km's op de originele klok.

Het blok wat daar bij hoort heeft niet eens veel km's gedraaid het zal ongeveer 50 tot 100 km oud zijn. (helaas heb ik de aim niet meer daar stond het totaal aantal draaiuren op) is een nieuwe carter met nieuwe krukas op nieuwe malossi c3 lagers. Ideaal voor startende projecten

krukas en lagers zijn door Fred motoren gemonteerd door Thomas.

allen normale snelle cilinders van de bekende merken kunnen er zonder problemen op gemonteerd worden. (piaggio LC @ 12 mm pen @ 80mm drijfstang)

voorbeeld foto :

wat zit er allemaal bij de runner?

1x frame + aangepaste koeling er zit een renault twingo rad in gemonteerd.
buddybak zonder bodem + verende originele voorvork
1x Malossi RS 3 veer in goede staat = 139 euro nieuwwaarde
1x kappen set met schade op de grootste achter kappen links en rechts. Voor is nog goed gewoon gebruikers sporen.

1x setje normale knipperlicht glas
1x setje carbon knipperlicht glas = 25 euro?
1x sigma bc800 oude type (mooier) fietstellertje batterij is alleen leeg nu 30 euro
1x NIEUWE (50-100km oude) Carterset + RHQ 12pen + malossi lagers 8 balls kunstof kooi + vitton keerringen. Primair en secundaire vertanding gelagerd van malossi die is wel wat ouder rond 750km oud. 250+160+50= 460 euro

2x ML 50 NIEUWE BANDEN 50-100km oud. 60 euro de stuk inc montage =120 euro profiel net als nieuw !! NOPJES EN RODE EN GROENE LIJNEN ZIJN NOG ZICHTBAAR !!

2x goodridge hogedruk remleidingen op druk. 30 euro de stuk = 60 euro

2x nieuwe mhr remblokken 15euro a setje = 30 nieuw

Het runner project is waard 460+120+139=60+30 =809 euro aan nieuwwaarde onderdelen Zonder de oudere primaire en secundaire vertanding meegerekend.

Scooter staat uit elkaar op dit moment. Blok is ondergebracht in mijn kamer dus droog en verwarmd.

En mag nu weg voor een vraagprijs van 750 euro of een goed bod. = een complete runner wanneer de carter gevuld wordt + cilinder is het rijden.

OF te ruil tegen een leuke STANDAARD Scooter voor normaal straat gebruik mag onbegrensd zijn met werkende verlichting, remmen en een kenteken RDW.

MET een GOED NET BLOK !! dus geen gaten, deuken, dol gedraaide draad etc. Zip sp, zip ac.Yamaha JOG r, etc nieuwe types.


GRAAG ALLEEN SERIEUS BIEDEN OF REAGEREN (dus niet met een krot komen, geen geld hebben, ook heb ik het druk dus kan wat laat reageren, wees geduldig en wacht op mijn antwoord)
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top