Project rally, Mhr speed (genaaid), 28 Do, Vl14 enz..

Status
Not open for further replies.

Shane

A.k.a. Podolski
Hoi,

aangezien ik nu helemaal definitief stop met scooters, ivm met de aanschaf van een auto, geld gebrek en tijd gebrek, zet ik alles te koop wat ik nog heb! Voor niet al te veel geld!

Aangeboden:

Ralle frame, buddy, 10 inch velgen, en achterkap.

Het frame is gemaakt om als laag vlieger bereden te worden. Het frame weegt los 9 KG, wat dus erg weinig is. er zit een nieuwe blok ophanging bij, alleen die moet nog vast gelast worden.

Velgen zijn zonder banden, voor en achter, buddy is ook lichter gemaakt, en
de achterkap is gewoon nog goed, en niks aan kapot.

Zit ook nog een radiateur bij, en een TnT stuurtje. En nog een SR viper voorvork, maar het kroonstuk hioervan is niet meer goed, de vork poten echter wel.. dus wil je bv een alu kroonstuk is dit ideaal.

Dit alles bij elkaar voor 100,-

Mina SD carters:

Getuned op speed, dus plug and Play. Aangepast op overrange. Zitten nieuwe vertandings lagers in.

Alles bujes zitten er nog bij, dus helemaal niks mis mee, incl nieuw tapeind setjes.

60,-

Genaaide Speed 6t

Vast gelopen speed 6t, Met binnenkop, nieuwe pakking set en nieuwe NGK iridium bougie + Ngk bougie kabel.

Kan gebruikt worden voor 77 cc speed te maken.

Twins max getuned.

Samen 60,-

28 mm DO, Mhr mina rechtspruitstuk, Vl14

Dit alles door mij zelf getuned, en nog amper gebruikt (de vl14 is zelfs nog nieuw)

Met pakkingen enz.

Samen voor 80,-

Matzwarte carter deksel

Niks mis mee, compleet en gewoon werken..

25,-

Dit was het wel zo een beetje.

Hoe meer je in 1x koopt, hoe goedkoper het wordt. Ik wil er gewoon vanaf omdat iik echt in geld nood zit!

Voor foto's mailen of Pm'en.. of kijk hier ff:

http://forum.scooterforum.net/forum/f66/shanes-reezzz-rally-135962/index3.html

Mzzl

Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back