Project peugeot v clic

Goeiendag scooterforum,

Ik heb een oude v clic uit de schuur gehaalt en ook op marktplaats gezet, foto hieronder. (2 takt)
Hij loopt nu 45 en wil er veel meer kracht en top in krijgen, ik wil hem 50cc laten maar wel veel harder laten lopen enzovoort. Hoe doe ik dit het best en wat kan ik het best halen, de rolletjes lijken veel te zwaar omdat er bijna geen power inzit.
Bedankt voor de reacties!!
 

Attachments

  • Screenshot_20220603-003456_Snapchat.jpg
    Screenshot_20220603-003456_Snapchat.jpg
    107.7 KB · Views: 12
Advertisement - register to remove this

Bert,

een beetje vreemd dat je een scooter die nog origineel is, wil gaan opvoeren terwijl je hem reeds te koop hebt staan.
Als ik een scooter zou willen kopen zou ik liever een originele kopen dan eentje waaraan gerommeld is.
Opvoeren en vernachelen kan ik dan altijd nog zelf!
 
In zo'n 4-takt zit standaard rollen van 6,5 gram. Met een gladde bus loopt hij circa 65 op de teller en trekt dan redelijk op. Snel wordt een 4-takt nooit zonder grotere ingrepen zoals een 72cc+.
 
Goeiendag scooterforum,

Ik heb een oude v clic uit de schuur gehaalt en ook op marktplaats gezet, foto hieronder. (2 takt)
Hij loopt nu 45 en wil er veel meer kracht en top in krijgen, ik wil hem 50cc laten maar wel veel harder laten lopen enzovoort. Hoe doe ik dit het best en wat kan ik het best halen, de rolletjes lijken veel te zwaar omdat er bijna geen power inzit.
Bedankt voor de reacties!!
T is een 4 takt die v clics zijn alleen maar 4 takt.
 
Ik had zelf mijn al onbegrensde v clic die 45 liep de varioring eruit gehaald maar nu maakt die met het starten heel even een raar geluid daarna is er niks meer aan de hand. Verder gaat die geen kilometer sneller en lijkt het wel alsof die tot de 20 kilometer per uur geen vermogen meer heeft iemand die weet wat er gebeurd kan zijn en hoe ik dit kan oplossen
 
Ik had zelf mijn al onbegrensde v clic die 45 liep de varioring eruit gehaald maar nu maakt die met het starten heel even een raar geluid daarna is er niks meer aan de hand. Verder gaat die geen kilometer sneller en lijkt het wel alsof die tot de 20 kilometer per uur geen vermogen meer heeft iemand die weet wat er gebeurd kan zijn en hoe ik dit kan oplossen
Je zal je vario dan wel verkeerd in elkaar hebben zitten ofzo. Enige wat ik je zo kan adviseren is carterkap eraf en gaan zoeken
 
Je zal je vario dan wel verkeerd in elkaar hebben zitten ofzo. Enige wat ik je zo kan adviseren is carterkap eraf en gaan zoeken
Ja dat onderdeel waar de varioring in zat kon niet meer goed in elkaar met van die plugjes die pasten opeens meer toen ik ze terug wou doen dus nu zit dat uiteinde los maar omdat die tegen het uiteinde zit dacht ik dat het zo wel kon. Hoe kan ik dat fixen met die plugjes dat dat weer goed zit?
 
Back
Top