Project oude Aerox opknappen

vuvan

Well-Known Member
Moi,

Ik heb nog niet heel veel verstand met het vervangen en monteren van een nieuw stuurtje. Vooral qua elektronica, dat gaat vaak fout :$

We willen op de Aerox een sportstuurtje zetten, en dachten aan deze.
Wat moet je daar nog verder bij bestellen want ik neem aan dat je dat niet meteen op de voorvork kan monteren :p En hoe monteer ik de gashendel?

Maar wat en hoe worden de schakelaars erop geïnstalleerd? Gewoon met de originele stekkers? De schakelaars links en rechts hadden we in gedachten.
En niet te vergeten de teller. Of deze.
Alleen wordt de teller dan niet snel gestolen ofzo? Wat kun je daar tegen doen?

Ik heb goede ervaringen met die webshop, dus ik bestel het liefst daar alles.

Ajuus!

Advertisement - register to remove this

voor dat stuur heb je ook een stuurpen nodig ook te krijgen bij easyparts.

De stuurschakelaars die je laat zien zijn enkel de bovenkanten, die bevestig je met een bout aan het onderste stuk. je zal waarschijnlijk wel een gaatje moeten boren aanbeide kanten omdat er aan een van de helften een pinnetje zit dat ervoor zorgt dat de schakelaars niet verdraaien. het aansluiten gebeurt met de gewone stekkers.

Ik ben niet zeker maar geloof dat de gashendel loskomt als je de rechterstuurschakelaar los maakt en die zet je dus ook zo vast.

De teller zit normaal vast op het stuur.

grtz

je moet stuur+stuurpen (clamp) kopen
schakelaars zitten aan de gashandle vast bij aerox dus dat hoef je niet te bestellen (maar ik hou je niet tegen als je het mooi vind.
evt kan je dan nog die koso teller erbij kopen

ja nouja die rechterschakelaar is gescheurd, dus ik vind een nieuwe schakelaar wel veel mooier, en dan wil ik meteen die linker ook meteen in dezelfde stijl.
moet ik dan de schakelaar van de gashendel af halen en dan de nieuwe erop monteren?

Back