Project NRG Mc^2...

Originally posted by Sushi
ik vind em vet 8)
misschien nog een id voor over de stang.. van dat schuimrubber wat ze over bijv cross stuurtjes bij crossfietsen/motors doen, daarn een mooi overtrekje over en klaar is bart ;)

edit : ik vind het gaas juist wel strak...

Bedankt voor de tip, maar dat schuim hebben we al 8 maanden, en het overtrekje is in de maak :)

Had ik al ergens eerder gereplyed, leek me logisch dat het niet zo bleef :)

Voor de rest; bedankt allemaal :*
 
Ik reply nooit in het projecten forum, maar deze keer kan ik het niet laten: Deze scoot is fantastisch, echt, ik ben benieuwd naar een setup lijstje en resultaten :~

Good job!
 
Originally posted by Siepie Wokkel
wel vte ding... alleen jammer van die lelijke voorkap! en ik zou er een crosstuur opzette... dat is wreed op zond ing... enne met witte scoot rjden = poetsen :D

Bart euhm... "houdt niet van crosstuurtjes" op zn zachtst gezegd :rolleyes:
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Bedankt voor de tip, maar dat schuim hebben we al 8 maanden, en het overtrekje is in de maak :)

Had ik al ergens eerder gereplyed, leek me logisch dat het niet zo bleef :)

Voor de rest; bedankt allemaal :*

Bart weet wel hoe het hoort :D 8)
 
Originally posted by Jossi
Ik reply nooit in het projecten forum, maar deze keer kan ik het niet laten: Deze scoot is fantastisch, echt, ik ben benieuwd naar een setup lijstje en resultaten :~

Good job!

S[l]etup;

Polini Evo70 Twins Tuned
Hebo RII
HPI binnenrotor
25mm DO
25mm spruitstuk Malossi
MHR Overrange
Hebo Clutch [wordt een Delta binnenkort]
Doppler-as
Malossi primaire vertanding [morgen ophalen]
zelfgedraaide kelk
 
AHNEEEE! Hij is echt te ubermooi geworden gewoon!!!! Onwijs gefeliciteerd met dit prachtbeestje! Niet van dat soort ziekelijke dingen mee gaan doen als Joor he:p
 
Ziekelijk nog wel... :s

Nemen jij en Rob hem mee zondag? En, waar ik nog benieuwd naar was is waar je nog allemaal mee bezig bent/gaat om de prestaties en het uiterlijk nog te verbeteren/veranderen.

Wanneer kunnen we uitdraai en film verwachten? :)
 
Euhm, waarom zouden we hem zondag meenemen, Joris? Er is sowieso nix veranderd :)

Uitdraai laat nog een tijdje op zich wachten, scooter is echt een mooi-weer-hobby :)
 
Back
Top