Lieuwe
Super User
Leuke scooter voor een project of voor onderdelen. Heb zelf al veel tijd gestoken in de kappen. Hier en daar moet het nog wat afgewerkt worden en dan kun je ze spuiten. Kappen zijn verder allemaal nog erg goed dus geen afgebroken opgehangpunten. Frame is in nette staat en ik heb er 2 verstevigings stangen voor gemaakt (niet op de foto). Velgen zijn in nette staat met goeie banden. Blok wat eronder zit is niet meer te gebruiken en hier zul je een andere voor moeten vinden/opbouwen. Je krijgt er ook iets van 2 zakken en een doos vol met onderdelen bij (afstelspullen en voornamelijk origineel spul). Zit ook al een grotere radiateur gemonteerd voor betere koeling.
Scooter is niet geschouwd en heeft dus ook geen kenteken !
Geen gezeik gewoon alles ophalen voor 200 euro. Dan krijg je dus alles wat ik nog heb van scooters Woon in Damwoude, Friesland dus als dat te ver voor je is niet reageren.
Scooter is niet geschouwd en heeft dus ook geen kenteken !
Geen gezeik gewoon alles ophalen voor 200 euro. Dan krijg je dus alles wat ik nog heb van scooters Woon in Damwoude, Friesland dus als dat te ver voor je is niet reageren.