Project Nitro #2

ik deel de mening van eitjuuh over het zitje, is die stevig zo? het zal ongetwijfeld knallen en vind het er wel netjes uitzien maar zou het zelf dan weer niet zo maken... succes met sbo man *D
 
Er kan zelfs nog meer gewicht gewonnen worden.
Weet niet of je dat nog van plan bent?

Voor de rest blijft het ding tof en zal zeker weer hard gaan.
 
Geloof echt nooit dat het ding 47 kilo is. Mijn sonic oogt nog zwaarder heb alleen 2x 10 inch en ding weegt bijna 10 kilo minder.
 
Geloof echt nooit dat het ding 47 kilo is. Mijn sonic oogt nog zwaarder heb alleen 2x 10 inch en ding weegt bijna 10 kilo minder.

Dan doe ik toch iets goed fout.
mijn sonic weegt 57kg :X

maarja, lang blok, 13" achtervelg... maar dan nog... 20kg zwaarder dan uw sonic?
wtf
 
Er zou idd nog wat gewicht bespaard kunnen worden, maar dan is de prijs die je betaald voor die enkele grammen/kilo's erg veel. Eventueel kan het balhoofd nog iets ingekort worden zodat je meer een lighouding krijgt?

Maar het is een vet apparaat! Ben benieuwd wat hij op de strip doet.
 
Dan doe ik toch iets goed fout.
mijn sonic weegt 57kg :X

maarja, lang blok, 13" achtervelg... maar dan nog... 20kg zwaarder dan uw sonic?
wtf

mijn sonic weegt nu 52 kg.. met dd blok en gwn voorvork...

ontopic..
ik vindt de oplossing van de achterophanging super vet..:D:W
ik zouw hem wel mssn iet hoger van de grond laten komen.. want nu raak je elke verhoging op de weg..;)

zeer netjes voor de rest!!:)
 
Als ik goed kijk op de foto's zie ik een M stuur klopt dit?
Dan is dat een ijzer stuur normaal niet?
Deze misschien eens vervangen door een alu / carbon van mountainbike, je zit toch al met een Colorado koersfiets clamp :)

Grtz
 
Waar laat je trouwens je voeten?

Op de staven waar normaal de treeplank op zit.

Geloof echt nooit dat het ding 47 kilo is. Mijn sonic oogt nog zwaarder heb alleen 2x 10 inch en ding weegt bijna 10 kilo minder.

Vorig jaar op de SBO weegschaal woog het 51.200 kilo. Nu heb ik een ander vorkje en voorwiel, dus geen schijf, klauw,remleiding en reservoir meer. Ook is er nog gewicht van het frame afgegaan. Dus waarom zou het gewicht niet kloppen? Ik denk toch als je alles op telt wat ik opnoem, toch aan de 4 kilo te komen. Ofniet soms?
 
jah, maar iedereen denkt hier dat hij lichter is.

als ik naar andere frames kijken en deze ziet dit er echt heel erg licht uit, en toch blijkt hij "zwaar" te zijn. 47 kilo is nog best veel IMO
 
Maar met de vorige combinatie 51 kilo heeft die ook een een toptijd neergezet. Dus ik denk dat die de basis niet te veel moet veranderen.
 
Erg leuk framepje dit. Gewichtsverdeling is ook leuk gedaan.

Misschien nog je balhoofd inkorten? Betere zit positie en scheelt weer één kilo?
 
Dan doe ik toch iets goed fout.
mijn sonic weegt 57kg :X

maarja, lang blok, 13" achtervelg... maar dan nog... 20kg zwaarder dan uw sonic?
wtf

ja ik weet niet wat jij dan allemaal aan je sonic hebt hangen. :p als hij af is post ik vlak voor meppel wel een foto van het ding.
 
weegschalen wijken ook nogweleens af:)

check het allemaal gewoon even bij de SBO.

ik vind het ding iig uber vet. is er nog een mogelijkheid om de kappen erop te doen of is dat nu echt verleden tijd?
 
Proficiat met je 3de plaats @ geel :winner:


Paar picca's =

Ruben01.jpg


RubenvsRupert.jpg


+ralf+

Ruben02Tijd.jpg


ThaRubenmobiel.jpg



Tot binnenkort ;)
Grtz Robby
 
Hey Robby bedankt voor de foto's!+pippi+

Het wel een leuk dagje, goede tijden kunnen rijden. En uiteindlijk 3de geworden. Als er nog iemand wat beeldmateriaal heeft, die mag het gerust posten. Aarzel niet:+
 
Back
Top