Project: Hebo-Zip Sp '99

Ehm Sander, ik zag net die ophoog plaat van je cilinder.... Beter werk je die nog even af zoals het hoord, of komt er nu gelijk een nieuwe voor?
 
He sander ik zag de scooter vandaag ook staan bij koopmans. Die lak zit er erg mooi op. Verder zou ik wat mol zegt je velgen wit coaten, randjes polijsten en achter en voor nieuw veren.
 
Last edited:
Originally posted by -=MOL=-
Rood????????

Ik ben het met inne eens. Alleen dan koplam + velgen wit (coaten??)

Randjes van de velgen opnieuw polijsten en hij is af!

maar wit heeft iedereen al :p
 
Mol......die plaat, is inderdaad niet echt goed he :)

Die heeft de afmetingen van een standaard cilinder (spoelgangen).
Daar komt inderdaad een nieuwe exemplaar voor, omdat dit plaatje maar even geleent is.

De Velgen, sjah, dat is een probleem op zich :) ik denk dat ik ze maar in een marmer-kleurtje/uitvoering ga laten maken....

over de vering:Ik heb voorlopig nog even geen zin om 500 euro uit te geven, aan veering voor een zip, waar ik nog geen meter op heb gereden...

Voor de rest....alles komt vast wel goed, aan dat dingetje...en op lelystad, zal ik er hopelijk eens op rijden....
 
och...hij weet niet eens of z'n speed het wel doet ;)

dat marmer...inderdaad een x gehoord van joor....zal maar eens informeren, als ik mijn poullies kom brengen.....zal wel redelijk wat kosten...maarjah :)

en over dat de deur uit doen...als ik alle kosten lekker verspreid..dan moet hij wel kunnen blijven leven.....;) (als hij niet verrot draait ;))
 
Originally posted by -=MOL=-
Rood????????

Ik ben het met inne eens. Alleen dan koplam + velgen wit (coaten??)

Randjes van de velgen opnieuw polijsten en hij is af!

Zeker mooi, alleen of het origineel is!? Neuh...

Verder, chaaf, brute setup! Ben benieuwd wat ie doet ...
 
Je hebt helemaal gelijk hoor hebo-aeroxje. Rode velgen op een compleet wit met blauwe scooter is erg origineel.

HET ZIET ER ALLEEN NIET UIT!!!!!!!!!
 
Originally posted by Hugo
Oke nu ga je te ver, ik ga fotosjoppen })

en waar blijft de foto-soep???? als je dan toch bezig bent, maak r dan meteen ook 1 met WITTE velgen....dan kan ik alvast een beetje zien, hoe het eruit komt te zien (als totaal)....

als je dat doet, vind ik jou LIEV!!!:+
 
Sorry, heb nog maar weinig tijd gehad... heb net ff iets in elkaar geflatst, maar het geeft niet echt een duidelijk beeld....

1.jpg


2.JPG


3.JPG


Wit is het mooist ;)
 
Opzich ziet het er zo in het rood wel leuk uit, maar met compleet witte bestikkering winnen de witte het imo dik van de rode.
 
het word dus IMO (copyright bij MOL :D) witte (marmer-styl) velgen....ff fred vd week bellen voor de prijs daarvan...

komt vast wel goed...en hugo...jij krijgt een kusje!
 
Back
Top