Originally posted by Hans F.
dat was toch joost die dat wilde doen? Dat is zeker geen noob.
Originally posted by Hans F.
hoe ben je aan je info gekomen over ontsteking, want het is heel wat nuttiger een goed boek te lezen over tweetakten ipv kleine beetjes info van websites te plukken
Originally posted by LXSpeedfighterz
[EDIT]
Ze spreken hier trouwens over verlaten, maar het gaat om het variabele ontstekingstijdstip-principe
[/EDIT]
Originally posted by Joor
Klopt toch, je begint vervroegd en gaat verlaten bij een hoger toerental. Ben erg benieuwd of het gaat werken in ieder geval EN of je er dan ook nog een interressante curve in krijgt...
Originally posted by Folkert@MinaRally
Waarom nemen sommige lui met een wat snellere setup en ze hebben (nog) geen binnerotor een vervroegingsspietje?
Want daar heb je dan alleen in het begin wat aan, maar ik neem aan dat ze die nemen om op max. toerental een beter ontstekingstijdstip te hebben.
Dan zou je zeggen neem een verlatingspie, alleen daar heb ik nog nooit van gehoord.
Originally posted by LXSpeedfighterz
Hehe, hier is een misverstandje van vervroeging en verlating.....
In het algemeen vervroegt de ontsteking, alleen naarmate het toerental hoger komt wordt het ontstekingstijdstip verlaat, dus de vervroeging komt steeds iets later, maar het blijft nog steeds een vervroeging....snappie?? hehe
Originally posted by LXSpeedfighterz
Hehe, hier is een misverstandje van vervroeging en verlating.....
In het algemeen vervroegt de ontsteking, alleen naarmate het toerental hoger komt wordt het ontstekingstijdstip verlaat, dus de vervroeging komt steeds iets later, maar het blijft nog steeds een vervroeging....snappie?? hehe
Originally posted by churchester
waar woon je dan ??