This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[project] aerox-evo70

BaRt@Sp said:
:| jongen als jij denkt, dat je het beter kan doe je et toch lkkr zelf, ik raak dat ding met geen vinger meer aan.....


mja ..... nu is bart dus beledigt :henko:
 
BaRt@Sp said:
:| jongen als jij denkt, dat je het beter kan doe je et toch lkkr zelf, ik raak dat ding met geen vinger meer aan.....

jongen we zitten je toch alleen maar te pesten :*

kiwi was de gene die het sloopte. kiwi werk en bart werk gaan gewoon niet samen.
 
lol, mja bart, jij zei: ik heb het in mekaar gezet, dus kan het niet kapot... blijkbaar dus wel
maar je hebt wel gelijk hoor, het zat goed in mekaar, ik had het zelf niet anders gedaan in ieder geval

mja, ik doe het zoiezo liever zelf, alleen jullie willen het ding altijd gelijk rijdend hebben, ik neem er lekker de tijd voor, net als bart met z'n eigen zipje

dat stuur blijft er lekker opzitten lekker puh

andries: ik krijg m nu al niet boven de 50 graden, denk niet dat ie nog beter moet koelen...
 
Wat voor radiateur is dat ??
waar heb je het vandaan ?(en hoe duur?)

Mooie scooter en is je scooter nou een stuk lichter door je frame in te korten ?
is het wel stevig genoeg?
 
het is de verwarmingsrad van een ford courrier, gehaald bij een autosloop voor 10 euri's.

hij is in totaal iets van 15 kilo lichter dan een std aerox, en kwa stevigheid is er niks verandert, heb alleen overbodige stukken frame en ophangpunten eraf gehaald

ik hoop dat ie met kappen wel 10 graden warmer wordt ja

ik heb geen boortje met de goede maat om een sproeier te boren waarmee ie met filter goed rijdt...
filtertje heb ik wel liggen, maar moet nog sproeiertjes bestellen.
nee

edit: joost, je weet toch, eens een prutser altijd een prutser
 
mja, deze week geen filmpje denks, want er klinkt echt iets goed gaar bij de vertanding ofzo...
morgen ff kijken en hopelijk werkt het een beetje @ meeting Grou

ben ook gelijk ff stabilisatie stangen aan het fixen , en er zit een echte killswitch op ipv de dodemansknop van het bootje

ohw ja, er zitten tijdelijk ff grijze zijkapjes op, met echt race gaas erin 8P
 
aerox-evo70 said:
ohw ja, er zitten tijdelijk ff grijze zijkapjes op, met echt race gaas erin 8P


special buigt door mij voor kiwi +ralf+

foto foto foto foto fotoooooooooooooooo
 
specialiteit in ontwikkeling

mja, op 1 of andere manier kan het gewoon niet aan mij liggen dat het steeds kapot draait...
 
beter word het er iig zowiezo niet van
wil het op een meeting wel ff proberen hoor, rijd jij ff zonder filter, pleur ik wat zand naar binnen :*
 
Joost@aerox said:
beter word het er iig zowiezo niet van
wil het op een meeting wel ff proberen hoor, rijd jij ff zonder filter, pleur ik wat zand naar binnen :*

lol

das toch heel anders Joost ? dan test ik het bij jou ook. ok? dan gooi ik ook ff een hand ( vogel ) zand op jou filter

Maarjah ontop

Wil ook ff wat foto's zien markie heb je de hele week al niet gezien
Ik weet dat je geen prutsor bent hoor :* je hebt gewoon niet zoveel geluk denk.

Of het komt door iemand die de hele tijd DIT post : +ralf+

:! :X

maarjah... teveel smylies in 1 post