RunnerX@irc Well-Known Member 16 September 2003 #1 ik ben op zoek naar een programma waar ik smsjes mee kan sturen(gratis) en liefst dan nog eentje waar je naar de 3 netwerken an belgië kan sturen,en war je telefoonnummers op voorhand kunt ingeven en dat ie 1 sms naar al die nummers stuurt.
ik ben op zoek naar een programma waar ik smsjes mee kan sturen(gratis) en liefst dan nog eentje waar je naar de 3 netwerken an belgië kan sturen,en war je telefoonnummers op voorhand kunt ingeven en dat ie 1 sms naar al die nummers stuurt.
Boostah Kut Member 16 September 2003 #2 Dat programma ligt achterin het magazijn naast de Yamaha Malossi ManstonHR turbo cilinders en de onzichtbaarheids drankjes...
Dat programma ligt achterin het magazijn naast de Yamaha Malossi ManstonHR turbo cilinders en de onzichtbaarheids drankjes...
RunnerX@irc Well-Known Member 16 September 2003 #6 maar gaat dat wel voor in belgië:base,mobistar,en proximus. en gratis gaat al niet want ik moet er veel smsjes tegelijk mee kunnen sturen
maar gaat dat wel voor in belgië:base,mobistar,en proximus. en gratis gaat al niet want ik moet er veel smsjes tegelijk mee kunnen sturen
Aerox-Evo70 No Title 16 September 2003 #7 www.time2sms.com kost je 1 smsje en dan mag je er gratis 5 per dag
hebo-aeroxje Proud member 16 September 2003 #8 Hot sms heeft tegenwoordig na 12 uur 's ochtends al geen gratis smsjes meer, zijn 'op' :?
BoTJe - - 16 September 2003 #10 www.gsmzoo.be je moet je wel eerst inloggen en daarna een smsje zenden voor conformatie ! De eerste keer vijf gratis berichten, daarna iedere dag 2
www.gsmzoo.be je moet je wel eerst inloggen en daarna een smsje zenden voor conformatie ! De eerste keer vijf gratis berichten, daarna iedere dag 2