productie van scooters, welk vermogen?

Advertisement - register to remove this

Jah idd, sorry gozer :p
Als je pa zo moeilijk doet over de kunnen van je scooterbanden dan zeg je toch dat je ML50 gaat kopen omdat ze daar mee racen en die hoge snelheden aan kunnen, blablablabla.....
gewoon dik lulverhaal. Moet je kunnen :p
 
ik leef met je mee jonguh, excact hetzelfde hier, terwijl mijn pa 125cc kawasaki reed voor zijn 18e.....
MAAR dat was vroeger, toen mocht je nog legaal in het bos rondcrossen en dat is wel veilig blablabla
 
en toen was het niet zo druk, nee tuurlik niet, toen kon je ook rustig doorblazen met 95 door de stad, maar omdat hij vroeger zo was, gelooft hij het nu niet als ik zeg dat IK gewoon rustig rijd binnen de bebouwde kom... scooterrijders zijn schorem enzow... :? Toch alvast tnx voor alle argumenten :)
 
hmzzz mijn aerox was hetzelfde kwa frame als de 100cc motorversie dus die kon aardig wat hebben:D:D:D.Ik weer niet hoe het met de andere brommers zit.anders zou je het frame van een dna of runner naats dat van een motorversie moeten leggen en vergelijken:S ofzo???!!!
 
kwam gister thuis met home-made technigas twin (van een vriend gehad) onder m'n scoot, afgesteld en al... pappa had geen commentaar. (waarschijnlijk omdat ik hem pas startte toen ik de straat uit was 8P) kzal wel pics maken
 
wil je echt geen gezeik van je ouders over je scooter/brommer over te kleine banden enzo, koop dan een een aprilia rs 50 schakelbrommer ;-)

Werkt perfect: ook bij mijn ouders. Aangezien een rs (nieuw model) snelheden kan hebben tot 130 km/h en hoger zul je hiervan weinig last krijgen met je ouders.
Mijn ouders zijn ook nooit makkelijk geweest in opvoeren enzo maar aangezien ik oa een 125cc frame heb, 2 schijfremmen (en dan niet van die scooterschijfjes), sterk blok en goede grote banden zijn mijn ouders niet meer zo moeilijk.

Het is maar een tip ...
 
das bullshit, een RS50, heeft andere achterbrug, schijven, frame etc. dan een RS125, een rs50 kan helemaal niet 130 of hoger hebben, en waarop baseer je dit? Mijn ex zipje kon ook 130 hebben:S.
Meeste scooters hebben tegenwoordig ook 2 schijven, en je achterschijf is ook een "scooter" schijfje.
 
owja, kga morgen kijken voor een RS :| dit heeft dan ook absoluut nix aan het onderwerp toe te voegen, maar goed... pap heeft vanmiddag effe gereden en vind dattie lekker loopt :)
 
Back
Top