probs met next :s

Giante

Well-Known Member
Hallow
een maat van mij rijd met een next gen. en gisterenochtend gaat die naar zijn werk (scooter volledig ontgrensd, tt uitlaat, gele drukveer, gele leo trekveren, 4.2 gr rollen)..
Die gast rijdt bijna op volle snelheid, moet remmen (voor bocht) hij draaid in en als hij wil herpakken (terug gas geven) valt scooter uit :s
als hij hem dan terug wil (elektrisch) aanleggen hoor je de ontploffing (denkt hij dat het dat is) tamelijk luid maar krijgt hem verder niet aan..
en met kickstarter lukt het ook niet
wat zou er zijn? die maat van me denkt dat er een scheurtje in de cilinder zit dat hij zo druk verliest, wat denken jullie?
 
Advertisement - register to remove this

en stel nu dat het toch de cilinder is (ik zeg wel stel nu, eerst proberen we een andere bougie) welke cilinder zou gj dan best steken met zijn uitlaat? (is straatscooter) terug standaard 50cc, een snelle 50cc of een 70cc?
 
mja , een cilinder gaat over het algemeen niet zomaar lek dus het is ZEER onwaarschijnlijk dat het daar aan ligt , of de cilinder moet al zijn kapot gelopen wat iets meer waarschijnlijker is. en ook al zou het daar lek zijn zou die niet perse uitvallen , eerder slecht lopen of hoog in toeren.

maar zoals ik al zei , eerst met simpele dingen beginnen zoals de bougie en/of dop , daarna kun je kijken naar andere dingen , maar dus eerst de simpele dingen , eerst eens kijken of ie vonkt met nieuwe bougie en/of dop , als ie dat al niet doet weet je dat je het bij de onsteking moet zoeken.

ook kan er simpelweg een slang , kabel oid kapot of genikt zijn , dus loopt gewoon even alles na of er geen dingen zijn die direct al niet kloppen voordat je dingen zomaar los gaat halen.
 
Back
Top