Problemen zip sp piepend geluid

Zipsph2omalossi

New Member
Ik reed gister zoals gewoonlijk met m’n zip H2O naar huis, maar toen merkte ik dat ie wel normale toeren maakte, maar een stuk minder hard ging. Toen ik een stukje verder was gereden, toen hoorde ik een hard piepend/gillend geluid uit m’n Carter kap. Weet iemand wat dit is?
Heb Carter kap al los gehaald en zie dat er kleine putjes of een soort steenslag op m’n vario en starter krans zit
 
Advertisement - register to remove this

Hoe ziet je snaar eruit, misschien dat deze slipte door je vario en zo een piepend geluid maakt.

Putjes hierin is sowieso niet goed dus beter beide vervangen en gelijk een nieuwe snaar erbij doen
 
Kan zijn dat er een stukje metaal of aluminium van je carter is afgebroken en is gaan zweven tussen je snaar. Maar ik vermoed iets vanuit je Bendix, kijk deze eens goed na. Draai hem eens naar buiten en kijk of alles nog goed zit en of ie terugkomt. De koperenring van je variohuis heeft ook een optater gehad zie ik. Hoe is het eigenlijk met je krukas gesteld en de carter/krukaslager achterin? Het wordt sowieso een nieuwe of andere variohuis
 
Last edited:
Back
Top