Problemen Peugot Buxy

RensB

Well-Known Member
Ik hoop egt dat iemand mij kan helpen! Ik zit met een groot probleem. Mijn vriendin heeft een peugot buxy snorscooter... (loopt 50 met ze tweeën, maar heeft egt oranje plaatjes...) Maar na 8000 kilometer zonder problemen te hebben gelopen, (bij 7000 een nieuw bougietje, dat wel, maar verder helemaal goed), gaatie nu raar doen.

Alstie koud is, is er nix aan de hand, start zoals ie normaal zou doen, loopt zoals ie normaal ook altijd doet, en rijdt zoalstie normaal ook altijd doet. Het grote probleem komt alstie op temperatuur komt. Na enig gesputter slaatie af en krijg je hem met nog geen 3 paarden gestart. De enige oplossing is; wachten tottie is afgekoeld, en dan is er weer nix aan de hand. Maarja, om nou 3 uur te wachten, om weer 1,5 kilometer te kunnen rijden........?!

Nu dacht ik eerst een choke probleem. Dus hup, nieuw schoke dingetje gekocht, erin gezet, en dat hielp dus nix! Alles bleef hetzefde. Nu ben ik een die-hard schakelfreak, en ik heb egt 0 verstand van scootertjes enzo. Dus ik zit ff met me handen in het haar!

Ik hoop egt dat jullie misschien een idee hebben!!! Ik hoor graag suggesties!
 
Advertisement - register to remove this

door de weersverandering kunnen AC scooters gevoeliger worden, mijn zip heeft daar dus ook last van...

Kortom stel je Carb opnieuw helemaal af inc sproeiers en het probleem zou dan moeten verholpen zijn....
 
Nou, egt vreemd.... Zou het egt het weer zijn? Dus dan zou het dus egt puur en alleen een carburatieprobleem zijn? Maar hoe verklaar je dan dattie alleen slecht loopt alstie warm wordt??

En luchtfilter is helemaal schoon...
 
Back
Top