Problemen na omvallen Sym Symphony, loopt slecht

maasridder

Well-Known Member
Beste,
Mijn Sym Symphony is op zijn linker kant gevallen. Er kwam allemaal vieze olie uit het luchtfilter.
Wat heb ik gedaan:
Luchtfilterkast schoon gemaakt
slangen carter ontluchting schoon gemaakt
luchtfilter vervangen, origineel
carter olie vervangen
Na deze acties slecht lopen, wel starten geen toeren.
Bougie gecontroleerd, koffiebruin
Ontsteking gecontroleerd met stroboscoop, werkt .
carburateur schoongemaakt, alle kanalen met een compressor doorgeblazen, loop even beter voor korte tijd.
membranen, gasklep en een kleintje aan de zijkant van de carburateur gecontroleerd, geen scheurtjes of kleine gaatjes gevonden.
Elektrische choke gecontroleerd, werkt zo als het moet.

Resultaat tot nu, koude start goed, bij gas geven slaat hij af, dit is over na de acceleratie pomp uitgeschakeld te hebben.
Loopt koud redelijk, als hij warm is, elektrische choke dicht, loopt hij beroerd, lijkt te verzuipen bougie wordt zwart en benzine verbruik is zeer hoog.
Als ik de elektrische choke een stukje omhoog haal loopt hij beter, hoger toerental. Kan het rijden zo niet controleren is wel merkwaardig.
Als hij toeren maakt en ik sluit de luchttoevoer een beetje af gaat het toerental naar beneden, hij krijgt dus te veel brandstof denk ik. De sproeiers heb ik niet vervangen en voor de val liep hij goed.

Voor de val liep hij goed, behalve het luchtfilter niets vervangen.

Heeft iemand een idee wat ik verder kan doen?

Al vast dank
 
Advertisement - register to remove this

Beste,
Mijn Sym Symphony is op zijn linker kant gevallen. Er kwam allemaal vieze olie uit het luchtfilter.
Wat heb ik gedaan:
Luchtfilterkast schoon gemaakt
slangen carter ontluchting schoon gemaakt
luchtfilter vervangen, origineel
carter olie vervangen
Na deze acties slecht lopen, wel starten geen toeren.
Bougie gecontroleerd, koffiebruin
Ontsteking gecontroleerd met stroboscoop, werkt .
carburateur schoongemaakt, alle kanalen met een compressor doorgeblazen, loop even beter voor korte tijd.
membranen, gasklep en een kleintje aan de zijkant van de carburateur gecontroleerd, geen scheurtjes of kleine gaatjes gevonden.
Elektrische choke gecontroleerd, werkt zo als het moet.

Resultaat tot nu, koude start goed, bij gas geven slaat hij af, dit is over na de acceleratie pomp uitgeschakeld te hebben.
Loopt koud redelijk, als hij warm is, elektrische choke dicht, loopt hij beroerd, lijkt te verzuipen bougie wordt zwart en benzine verbruik is zeer hoog.
Als ik de elektrische choke een stukje omhoog haal loopt hij beter, hoger toerental. Kan het rijden zo niet controleren is wel merkwaardig.
Als hij toeren maakt en ik sluit de luchttoevoer een beetje af gaat het toerental naar beneden, hij krijgt dus te veel brandstof denk ik. De sproeiers heb ik niet vervangen en voor de val liep hij goed.

Voor de val liep hij goed, behalve het luchtfilter niets vervangen.

Heeft iemand een idee wat ik verder kan doen?

Al vast dank
Ook gehad luchtfilter verstopt trek je filter er een keer uit dan zal hij beter lopen
Dus nieuwluchtfilter bestellen

Succes
 
Back
Top