Problemen met winkel "van der burg"

T1m0thy

Well-Known Member
hey peepz
ik ga langs bij vd burg en wil nieuwe zuiger voor m;n malossi sport 50 cc , maar zeggen ze daar past alleen een malossi zuiger in tenminste dat beweren hun
, en voor mijn chizese prul replica cilinder moet er perse een zuiger in van 20 euro want zuigers van een 10tje zijn er niet voor minarelli beweerden ze ook

oja en ze konden een gaskabel buisje voor op je carb niet vinden met 2 getapte eindes
vreemd genoeg beweerden ze ook nog dat die niet bestonden

en hun als yasuni dealers beweerden dan ook nog dat de ophang rubbers van yasuni niet los verkocht worden
( aangezien elk logisch nadenkend mens toch echt wel weet dat het slijtage delen zijn en die los verkocht moeten worden )

dus wat moe tik hier nou mee ? gewoon een compleet andere cilinder kopen
of gewoon een andere zuiger halen ?
en yasuni rubbers gewoon bestellen
en dat dingetje van m;n gas kabel kan ik ook nergens vinden ?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

mrja die zuiger laat maar zitte heb gewoon een hele cilinder met alles erop en eraan gekocht van een vriend :P

maar die delortho is niet de originele, en de gas kabel stel schroef past niet want dat is voor een gurnter dus ik vroeg hebben jullie daar iets voor, kijkt ie me aan alsof ik chinees praat=_=
mrja problem fixed k heb al een andere gaskabel gekocht die past wel gewoon met stel schroef heb ik verder in de toekomst ook geen gezeik meer daarmee
 
van de burgt in Eindhoven bedoel je?
dat zijn idd koekenbakkers :) zeker die kleine die daar loopt...
beter ga je daar alleen heen voor fietsonderdelen..

maar die Gunter carb die je heb is ook niet geweldig en daar ga je zeker nog wel meer last mee krijgen als je voor sproeier oid gaat kijken.. en afstellen al helemaal
 
nee origineel zit er gunter op
ik heb alleen dat buisje nodig van gunter de rest heb ik delortho eronder gedaan, maar blijbaar kunnen ze die niet los krijgen daar
en fietsen afdeling is gesloten ze hebben nu alleen nog maar scooters
maar het zijn idd een stel koekebakkers
 
Back
Top