Problemen met wallaroo

Elmii

Well-Known Member
Gegroet, ik ben mijn wallaroo terug aan het afstellen vanwege nieuwe koppeling en nu moest ik zwaardere gewichtjes op mijn polini speedcontrol vario steeke... nu was ik overtoer aan het afstellen en ik zet hem stil na een testritje en stel de vario trg met andere gewichtjes af en hy start niet meer... ik heb normaal een bougie die altyd een beetje teveel naft krijgt maar nu staat ze kurkdroog.. en mijne 21 mm dellortho maakt alty een raar geluid als ik heb gestampt precies da diej lucht zuigt ofzo maar de walla lekt nergens...

kan iemand mij uit dit raadsel helpe?

Mvg mezelf
 
Advertisement - register to remove this

Vind je hele verhaal eigenlijk eerder een raadsel 8P. Kan er niet echt uit opmaken wat je nou eigenlijk bedoelt.

Maak je carburateur eens schoon. Het kan echt niet aan je vario liggen of je rolletjes dat je brommer inneens niet meer start.
 
Vind je hele verhaal eigenlijk eerder een raadsel 8P. Kan er niet echt uit opmaken wat je nou eigenlijk bedoelt.

Maak je carburateur eens schoon. Het kan echt niet aan je vario liggen of je rolletjes dat je brommer inneens niet meer start.


Ja ik ga morge is zien offem nie verstopt zit erges van vuil ofzo want mijn bougie sta zo droog als iet diej krijgt gewoon gene naft..
 


ik heb daarstrakx mijn blok onder de wallaroo gehaalt en het probleem ligt aan de carbu zelf... als ik mijn carbu eraf haal komt er alleen naft uit gelopen langs de bovenkant van de carburator.. Weet iemand wat dit precies is?

Mvg
 
Is waarschijnlijk de overloop. Heb je de carburateur nu al schoon gemaakt of niet? Dit zou je probleem wel moeten verhelpen.

Dus even de vlotter, mengbuis, sproeier etc. even allemaal schoonmaken en uitblazen.
 
Is waarschijnlijk de overloop. Heb je de carburateur nu al schoon gemaakt of niet? Dit zou je probleem wel moeten verhelpen.

Dus even de vlotter, mengbuis, sproeier etc. even allemaal schoonmaken en uitblazen.


Ik heb de carbu uitgekuist maar het werkt nog altyd niet er is ergens een opstropping volgens mij want ik krijg naft in de vlotter en in de overloop ook.. maar zouw u me kunne uitlegge welke weg de naft aflegt in de carbu zelf?

Mvg
 
Ik heb de carbu uitgekuist maar het werkt nog altyd niet er is ergens een opstropping volgens mij want ik krijg naft in de vlotter en in de overloop ook.. maar zouw u me kunne uitlegge welke weg de naft aflegt in de carbu zelf?

Mvg


ik heb de carbu een grondig uitgeblaaze en nu draait ie weer maar nu is het terug afstellen geblaaze zoals ervoor

Merci voor de raad

grtzz
 
Back
Top