problemen met verlichting

heintje300

Well-Known Member
hallo,

peugeot buxy aan het opknappen, alleen nu tegen problemen met verlichting opgelopen en weet na van alles proberen me geen raad meer. Hopelijk iemand die me kan helpen!

Probleem:
Remlicht en knipperlicht functioneren uitstekend!
Als ik echter met het knopje op het dashbord het gewone licht aanzet gebeurt er niets.. (ook gaat er geen lampje branden dat mn licht aan staat!) Het knopje is overigens wel goed, want doet het wel als ik het op een andere functie aansluit.

Iemand die me kan adviseren wat te doen?

alvast bedankt!

mvg. Hein de Kort
 
Advertisement - register to remove this

Loopt je motor ook als je dit probeert? bij de meeste scooters gaat het (voor)licht namelijk niet branden als de motor niet loopt ;)
 
bedankt voor de reactie! ga het morgen meteen proberen, had er zelf nog niet aangedacht! wel vreemd dat dan als je het contact wel aan heb staan ook niet het lichtje op het dashbord begint te branden dat je het licht aan zet..

je hoort nog de uitslag!

groeten
 
bij buxe moet de motor lopen om de lichten te laten branden
knipperlichten en remlicht gaat op accu, grote lichten niet,
puur omdat deze veelste veel stroom trekken, en daarmee heel je accu zouden leegtrekken.
 
Het licht doet het nu inderdaad! Bedankt voor de snelle tip. Als ik nog is vragen heb maak ik zeker weer gebruik van deze forums (dit was mn eerste keer dat ik er gebruik van maakte)!
Moet ik dit topic nu eigenlijk verwijderen?

P.S. ik had zelf nog nooit eerder met moter aan geprobeerd omdat ik hem aan het opknappen was;)
 
topic kan je laten staan, misschien heeft iemand nog wat aan de info :)

tjaa, we doen allemaal wel eens wat he :p kicken zonder sleutel is ook een mooie O-)
 
Back
Top