Problemen met starten elektrisch

predatorpaddock

Well-Known Member
Hallo mensen,

Ik heb een CPI Aragon GP Paddock uit 2008 en de laatste tijd heb ik wat problemen met het elektrisch starten.
De problemen: Bij het starten (rem inhouden+knopje indrukken:eek:) Hoor ik hem wat stotteren/ moeite hebben met aanslaan of starten en daarbij valt mijn dashbord bij wijze van spreke uit, maar hij vervaagt gewoon omdat er stroom nodig is om te starten lijkt wel. Ik vind het allemaal erg vaag en ik snap er niets van.
Ik heb hem 3 weken geleden opgeladen toen ik een Nieuwe Lexus look achterlicht in plaatste met richtingwijzers erin, alleen had ik een weerstand verschil met de orginele en de nieuwe, met de nieuwe knipperlichten ging die sneller knipperen, was overigens best leuk. En een week geleden ofso heb ik hem nog voor de zekerheid opnieuw opgeladen.

Ik hoop dat het probleem een beetje duidelijk is zoniet vraag mij dan graag om verheldering

Gegroet,

predatorpaddock ;)
 
Advertisement - register to remove this

je accu loopt duidelijk leeg, en er is iets niet goed aangesloten of ergens teveel weerstand, want je knipperlichten horen normaal te knipperen
en dat hij moeilijk rond komt is dus omdat hij niet genoeg vermogen heeft
 
je accu loopt duidelijk leeg, en er is iets niet goed aangesloten of ergens teveel weerstand, want je knipperlichten horen normaal te knipperen
en dat hij moeilijk rond komt is dus omdat hij niet genoeg vermogen heeft
Maar ik heb mijn accu pas nog opgeladen en als ik de oplader eraan zet dan geeft de oplader aan dat hij vol/opgeladen is
 
Kan het misschien zijn dat het iets te maken heeft met mijn claxon? want die doet het namelijk regelmatig niet ( iets van 7 van de 10 keer) en soms doet hij het wonderbaarlijk wel, maar die snap ik ook niet trouwens dat hij het niet doet... bedrading nalopen?
 
denk dat je spannings regelaar kapot is, had erook last van dat of m;n claxon het niet deed , of electrishe start etc
 
Back
Top