problemen met slot buddy speedfight

speedyfight 1

Well-Known Member
ik heb op mijn speedfight 1 een achterkap van een speedfight 2 gemonteerd.
past goed alleen heb ik problemen met het buddy slotje welke ik niet in orde krijg.
weet iemand een oplossing??
 
Advertisement - register to remove this

Monteer het buddyslot van de speedfight 1 op de speedfight 2 kap. Dit zal in ieder geval passen, maar het is mogelijk dat je een kleine speling ruimte ertussen open houdt (dit weet ik niet zeker, gewoon eens proberen)
 
ik heb dus , zo als reeds gezegt , op een speedfight 1 een speedfight 2 achter kap gemonteerd.
en dit past verder ook zonder problemen.
dus ook het buddy slotje omgezet van die speedfight 1 kap.
het slotje past altijd maar de aansluiting op dat beugeltje wat tussen cilinder slotje en het slot zit totaal niet.


wie weet hier een oplossing op.
 
wat voor kabeltje?
en ja is te omslachtig.
waarom iets nieuws kopen als je het reeds hebt
waar alleen een aanpassing aangedaan moet worden.
heb er al het 1 en ander aan proberen te doen maar krijg het gewoon niet werkend.

heeft iemand hier ervaring mee?
 
je bent dus duidelijk niet bekend met het buddyslotsysteem van een spf2... vanaf het slot loopt een kabeltje naar het ontgrendelingssysteempje. Voor een paar euro te koop, hoef je gelijk niet meer te klooien met het beugeltje van spf1. Echt goed werkrend krijg je dat nooit. Anders had peugeot het vanaf fabriek ook wel zo gedaan ;)
 
wat nu kabeltje?
er zit een normaal slot in wat met een normale draad ijzeren verbinding word geopend.
en zo als ik reeds dus meerdere malen heb gezegt , heb ik een speedfight 1 voorzien van een speedfight 2 achterkap.
dit is op zich totaal geen probleem.
past zonder problemen.
alleen dat slot.
dus aan dat slot in mijn buddy kan geen kabeltje.
dan zou ik contact slot en buddy slot moeten vervangen.

dus das geen oplossing.

wie weet er wel een oplossing die werkt?
 
volgens mij krijg je hier een goede oplossing aangeboden .
slot vervangen door een phase 2 slot ..
en dan heb je een andere sleutel voor je buddy idd , of je moet dan ook t contactslot meevervangen , wat zal zon setje 2e hands kosten 15 a 20 euro ?
nieuw kost het 35 a 40 euro ..
 
Kerel, als je nu eens bij iemand met een speedfight 2 kijkt hoe het zit, dan snap je direct wat ik bedoel.8P
Ik bedoel ook geen kabel vanaf het contactslot maar vanaf het buddyslot :|

Als peugeot dealer weet ik echt wel hoe het zit hoor vriend...
 
heb hier een Speedfight II Motorstport van 2008, en daar zit ook geen kabeltje aan. Wel een metalen stangetje dat van het buddyslot naar het eigenlijke slot gaat.
Kijk ff op internet of je niet zo'n dingetje kan vinden. M'n SF is een sloper, dus als je er echt niet uit komt wil ik je het wel verkopen
 
er zijn sloten met een kabeltje en met een stangetje dus bij speedfight 2.
en nee ik gaan geen andere sloten monteren
omdat iedereen roept dat ik een kabeltje moet hebben.
ben reeds naar een scooter zaak geweest die oficieel peugeot dealer is.
en zelfs zij zeggen dat er 2 verschillende type sloten gemonteerd zijn
bij een speedfight 2!!
dus ik hoef alleen een fduidelijke foto te hebben hoe dat stangetje nu gemonteerd zit.
 
Back
Top